آموزش هک بانک و معدن فروت کرفت :: همه چیز درباره فروت کرفت

همه چیز درباره فروت کرفت

آموزش هک بانک و معدن فروت کرفت

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

با سلام

حتما شما نیز تاکنون چیزهایی از هک بانک و معدن فروت کرفت شنیده اید,ما نیز در این مطلب از سایت قصد آموزش هک بانک و معدن فروت کرفت را به شما داریم,پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.....

**توجه داشته باشید که این هک واقعی نمی باشد و فقط اعداد تغییر می کنند**

این آموزش بدلیل اینکه بعضی از افراد سودجو با دریافت مبلغی از بازیکنان فروت کرفت این هک غیر واقعی را در اختیار آنها قرار می دادند در سایت قرار گرفته تا از این پس از هرگونه عواملی نظیر این جلوگیری شود.

 

*برای انجام این هک دستگاه شما باید روت باشد*

آموزش روت اندروید

1-ابتدا نرم افزارRoot Explorer را از اینجا دانلود کنید.(کلیک کنید)

2-سپس طبق ویدیو زیر عمل کنید.

 


دریافت
حجم: 12.9 مگابایت

مدت زمان: 2 دقیقه 18 ثانیه 

در صورتی که کیفیت ویدیو پایین بود و متوجه نشدید آموزش تصویری را مطالعه کنید.(کلیک کنید)

نظرات (۶۶)

سلام من یک هکر هستم  بله حق با شماست فروت گرفت تقریباً هک نمیشه وفقط مقدار عددی بازی تغییر می‌کنند من با نرم افزارgame guardian هکش کردم فقط اعداد تغییر کرد هیچی نمی خرید ولی استفاده از ربات جدید فروت کرفت بد نیست با تشکر 
پاسخ:
بله دوستان می بینید که دوست هکرمون :| هم حرف مارو تایید کردن :|||||||||

۱۵ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۵۷ عقاب سر سفید61

سلام جایزه روزانه از 30 روز بیشتر نمیشه


پاسخ:
خیر :|
سلام فروت با گیم هکر هک میشه؟ اگه میشه برم گوشیم رو روت کنم 
پاسخ:
سلام
خیر :|
لطف کنید تو اسمتون از ادبیات بهتری استفاده کنید :|
من یه مدت بازی رو گزاشتم کنار بعد که دوباره وارد شدم پول توی بانکم خیلی بیشتر از ضرفیتش بود !!ممکنه مشکل از سرور و داده ها بوده باشه؟
پاسخ:
سلام
احتمالا در نبودتون بازی به تمام بازیکنان به مناسبتی هدیه داده باشه که تو بانک ذخیره میشه و محدود به ظرفیت بانک هم نیست.
سلام دوست عزیز میشه از طریق جیمیلم برام اعداد بازی رو تعقییر بدی بخدا دعات میکنم ازتون خواهش میکنم

پاسخ:
سلام
متوجه نشدم!؟
ضمنا همونطور که گفتیم با اینکار فقط اعداد تغییر میکنند و تغییری در ظرفیت بانک یا معدن شما ایجاد نمیشه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
بچه ها اگه میخاین صد درصد واقعی و تضمینی  فروت کرفتتون رو هک کنین   لول250به بالا ایدی تلگرامش **************و ایمیلمش *******************
صدرصد تضمینیه واقعا کارش حرف نداره
پاسخ:
دوست عزیز دزدی کار خوبی نیست :|
من فکر میکردم نسل آدمایی مثل شما منقرض شده :| اما مثل اینکه هنوزم هستین :|
بیایین قبیه ❤جزیره دوستی❤
وزارت ها سطح۱۸
احیا اخر
رتبه۵۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام میتونی برام فروتو هک کنی؟ اگه میتونی بیا تو تل*************@بیا اوجا تا کدمو بدم بت هک کنی
پاسخ:
سلام
دوست عزیز فروت کرفت هک نمیشه هر کی هم بهتون گفته که هک میشه سعی در فریب شما داره ...
موفق باشید.
سلام یعنی چی واقعی نیس میشه توضیح بدی

پاسخ:
سلام
یعنی واقعی نیست دیگه!
فقط عددها تغییر میکنه و تغییری واقعی تو بازی ایجاد نمیشه!
بطور کامل در پست توضیح دادیم...
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۵ پرتقولای جنگنده
دوست عزیز این که از همه میشنوم میگن مدرسه اضافه میشه مدرسه چیکار میکنه تو بازی :|
پاسخ:
سلام
اطلاعات زیادی نداریم ...
قبلا بصورت آزمایشی برای بعضی بازیکن ها فعال شده بود...
بهتره به سایت اصلی بازی مراجعه کنید و ازشون بپرسید...
سلام چجوری باید با این روت کنم
۲۶ بهمن ۹۵ ، ۰۳:۱۲ عبدالباسط
من وار برنامه می سم همه کار می کنم ولی وقتی وارد بازی می سم بانک همان عدد د ه هزار  است چرا مال همه جواب می ده جز من
پاسخ:
سلام
مطمئن بشید که عدد مربوط به سطح بانک خودتون رو تغییر میدید!
ضمنا این هک واقعی نیست و اگه نتونید انجام بدید چیزی رو از دست ندادید!
سلام امروز به من سه تا کارت لول شیش داد نه لولم بالا رفت نه تو معدن و وزارت حمله و دفاع بود و نه خریدمش برای دوستانم هک خیلی بار ها پیش اومده بهشون کارت مفتی داده اونا هم لولشون بالا نرفت و....
میخواستم ببینم مگه ممکنه بازی هنگ کنه و کارت بده برای دوستانم هم پیش اومده کارت مفتی بده فقط من نیستم
پاسخ:
سلام
اطلاعی ندارم اما تا الان همچین چیزی نشنیده بود!
سلام دادا با این کار اکانت معلق نمیشه؟
پاسخ:
سلام
خیر دوست عزیز اصلا واقعی نیست!
Akhe man nemidonam shoma chera hak vaghei sho nemizarin.
پاسخ:
سلام
هک واقعی نداره!
یه سوال هک آفلاین داره؟
پاسخ:
سلام
این به اصطلاح هک هم در حقیقت آفلاینه چون روی سرور ثبت نمیشه!
برای رسیدن به قله باید از پله اول گام برداشت

اینکه یک شبه پول داری شی خیلی راحت نیست

باید یک چیزهایی از دست بدی و بعد یک عمر حسرتش بکشی

مواظب باشید به جای هک فروت کرفت خودتون هک نشید

وقتتون/هزینه و پولتون/و.......

برای موفقیت باید تلاش کرد تا صاحب تجربه و صاحب نظر شد

نباید اعتماد کرد بلکه باید امتحان کرد

مانند اخبار بی بی سی است یک مورد راست می گویید و بعدش هرچه اراجیف است به خوردت می دهه تو هم بیچاره و شکست خورده باور می کنی
پاسخ:
سلام
ماذا فاذا؟ :/
سلام چرا  گزینه اخر که باید اعداد بانک و معدن رو تغییر داد ندارمش  ؟
پاسخ:
سلام
منظورتون از گزینه آخر چیه؟
اکانت من روی یه حساب بالاست ولی هنوزم پیدا نمیکنه conctans.txtباید چکار کنم لطفا جواب بدین

پاسخ:
سلام
یک بار بازی رو کلیر دیتا کنید ببینید تغییری ایجاد میشه یا نه!

ضمنا حالا شما چه اصراری دارید که اینکارو بکنید :/ این هک که واقعی نیست :/
سلام چطور هک کنم بگید توروخدا
پاسخ:
سلام
در پست که به صورت کامل توضیح داده شده.
سلامconstants.txt رو پیدا نمیکنم!!!
پاسخ:
سلام
ابتدا باید وارد یک اکانت در بازی شده باشید!
من برنامه هکش رو پیدا کردم 
پاسخ:
آفرین به شما :l
سلام چه جور میتونم خصوصی ارتباط پیدا کنم با شما لطفا ایمیل دهید 

پاسخ:
سلام
ye.javoone.tanha@gmail.com
سلام هک بانک بدرد چیمیخوره ?
پاسخ:
سلام
این هک غیر واقعی می باشد.
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۵ گروه فیزیک
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بخش های از کامنت من به شکل *** . در آمده . 
لذا گروه نرم افزاری ما ( ** **** - با بیش از 6 سال سابقه و اخذ 2 مدرک کشوری برنامه نویسی  ) نمی تواند برای این منظور به شما اعتماد کند . 

پاسخ:
سلام
دلیل اینکه بخش هایی از نظر شما به شکل * در آمده بود این است که اگر تمام نظرتان به نمایش در می آمد درخواست های زیادی از سوی کاربران مبنی بر اینکه از شما درخواست آموزش کنیم و... را دریافت می کردیم!
اگر شما تمایلی در جهت ارائه آموزش این کار ندارید ما نیز اصراری نمیکنیم :) موفق باشید. 
سلام . شما خودتون بازی میکنید . نمی تونید کاری کنید که بریم تو قسمت خرید طلا بزنیم رو طلا ها برامون پول بیاد لطفا پاسخگو بدین
پاسخ:
سلام
بنده بازی نمیکنم!
از این کارام بلد نیستم :)
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۶ گروه فیزیک
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوست عزیز * *** ******* ** ** **** ***** * ****** *** * ** *** *** ****** ** *** * *** ** **** *** ****** ***** * ***** **** * **** ** ******* ** * ***** *** ** *** ***** ****** ** *** * ** *** **** ** *** ** *** ******* ** ** **** ****** ** ***** * ** **** * **** * **** **** ***** **** ** **** ** ****** ** **** **** ***** * ** ***** ** ****** ** **** ** **** ***** *** ** **** *** * ***** **** ****** ** ** *** ***** ***** ** **** * ** ****** *** ***** *** *** ** ***** *** *** *** **** * *** ** *** **** * ******** ** ******* *** **** ***** *** * **** ** * ***** ***** * ** **** *** *** ***** ** **** **** **** ** *** **** * *** *** ***** ****** ** *** ***** **** * ** ***** *** ** ***** * **** **** ******* ***** * *** ** **** *** **** *** *** 
* *** ** ***** ** ***** *** ** *** **** **** *** ** *** *** *** ** ****** ******* * *** *** *** **** **** ** *** ** **** **** ****** ** ***** * **** * **** *** **** *** * **** *** **** * **** **** ***** **** ** *** *** **** **** ***** ***** *** *** **** *** ** *** *** *** ** ***** ** ** *** **** *** *** *** * در صورت تمایل ، روش صبت بر روی سرور رو هم به دوستان آموزش می دیم . 
پاسخ:
سلام
اگه واقعیه (که فک نمیکنم باشه) بگید :)
بگید ما هم خواستمون پیشرفت دوستان تو بازیه :)
سلام.این ویدیوبرامن نمیاره چیکارکنم؟
پاسخ:
سلام
با مرورگر دیگه تست کنید!
سلام یه سوال نمی شه قدرت دفاع رو هم مثل معدن هک کرد؟
اگه بشه وقتی حریف جاسوسی کنه قدرت هک شده رو مینویسه؟
ممنون میشم جآاب بدید
پاسخ:
سلام
بنده راهی برای این کار نمیشناسم !
میسه فروف کرفت با گیم هکر هک کرد تر خدا بگید
هک واقعی
پاسخ:
سلام
بازی به هیچ وجه با این برنامه های چیت هک نمیشه :)
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۵۴ فروت گستران
سلام ببخشید با چه برنامه ای فیلمرو ضبظ کردید 
پاسخ:
Bandicam  فکر میکنم بود.
چگونه میتوان دوتا اکانت با یک گوشی داشت برای بازی فروت کرفت
پاسخ:
دو اکانت بسازید و با تغییر کد بازیابی بین انها جابجا بشید.
سلام من کارهایی رو که گفتین انجام دادم ولی بعدش که میخواستم بازی کنم وارد میشد ولی داخل بازی نمیرسه همه جا سیاه میمونه و دیگه هیچ اتفاقی نمیوفته چه کار کنم :-( 
پاسخ:
سلام
تمام مراحل رو درست انجام دادید؟
سلام خسته نباشید من امتحان کردم ولی فقط شکل ظاهری عدد عوض میشه وقتی میخوای واریز کنی واریز نمیکنه من الان بانک سطح آخر و جاش یک میلیون هک کردم مقدار فضا عددش ۹۹۹۹ شد اما بیش از یک میلیون واریز نمیشه
پاسخ:
سلام
دوست عزیز ما هم که گفتیم  این هک واقعی نیست!
یه سوال تو این فیلم هیچ چیز نمیشه فهمید لطفا یکم بیشتر توضیح بدید که کدوم خطه اسمش چیه 
پاسخ:
سلام
دوست عزیز اموزش تصویری هم موجوده از اون استفاده کنید.
من اگه بازی رو‌ روی رایانه ام نصب کنم چطوری میتونم بازی رو هک‌کنم
پاسخ:
سلام
ویدیو رو ببینید.
متاسفانه سایت شما به دلیل گذاشتن فایل مجرمانه ...شکایات مکرر اداره بازی 
فروت کرفت به سازمان فیلترینگ ash 🔒 تا اطلاع ثانبی قفل خواهد بود 

🔓جهت آزادسازی سایت خود تا ۱:۰۰:۰۰ ....ساعت ۴بعد از ظهر  باید این اشکال را برطرف کنید :  🔍🔐فایل شما بعد از تغییر بانک و معدن دوباره توسط پشتیبانان فروت کرفت عوض خواهد شد و تکرار این کار موجب مسدودیت اکانت و درگیری با پلیس رایانه ای فتا صورت می گیرد لطفا برای استفاده از این محصول هک پول 
را با توصت دیتا بگذارید با برنامه ی اکسپرورر پول را هک کنید نه بانک و معدن
پاسخ:
داداش اولا ادبیاتت تو حلقم! دوما ماذا فاذا؟
:)
:/
خیلی مسخرس اهای توی که این کار رو کردیفکر می کنی خیلی کارت جالبه نخیر خیلی هم احمقانس یه چیز واقی بزار

پاسخ:
سلام
کاش کمی با دقت مطلب رو میخوندید بعد حرف میزدید
خیلی عالیه مرسی🏯⚓
پاسخ:
:)
سلام لطفا بگید در خط چندم باید عدد رو تغییر بدیم

پاسخ:
سلام
بگردید خودتون پیدا میکنید!ممکنه متفاوت باشه!
سلام من هک کردم فقط اعدادش تغییر کرده بیشتر از یک میل واریز نمیکنه امامن تو یک سایت دیدم هک کرده بود و بیشتر از یک میل واریز کرد اگه شماهم بلدید لطفا راهنمایی کنید
فقط سریع لطفا
پاسخ:
سلام 
این هک همون طور که در پست نوشتیم واقعی نیست! 
اگرم شما فیلمی دیدید مطمئن باشید فیلم ویرایش شده است! 
سلام دستتون دردنکنه هکش بی نظیربودفقط یه چیزی اونم اینه که من روی کامپیوترهک کردم ولی روگوشی هکش پیدانیست ولی روکامپیوترهست
لطفاجواب بدین 
تندلطفا
پاسخ:
با سلام
متوجه نشدم
سلام بایدچیکارکنیم نه لینک دانلودداره نه هیچی فقط نوشته آموزش روت کردن وباویدیودیگه هیچی نداره
بایدچیکارکنیم؟؟؟؟
لطفاجواب بدید
پاسخ:
با سلام
لینک دانلود داخل پست هست با دقت مشاهده کنید!
باسلام چجوری باکامپیوترهک کنم ؟؟؟
پاسخ:
با سلام
ویدیو رو مشاهده کنید کاملا متوجه میشید!
باسلام نمیشه باکامپیوتراینکارروکرد؟؟
پاسخ:
با سلام
بله ما هم از کامپیوتر استفاده کردیم!
سلامی مجدد همانطور که گفتم ، حتی وقطی که معادله ریاضی میدا و جوابشو درست میزم بازم سه تا ماموریت بعد میاد 
تازگیا حتی وقتی میخوام پولمو از بانک بردارم باز معادله میاد 
من دوتا اکانت دارم برا اون یکی دیگه درسه اما این جدیده ...😞
پاسخ:
با سلام 
به ایمیل پشتیبان بازی پیام بدید! 
من لول ۱۵۷ هستم ولی مدرسه رو ندارم میشه بگین چرا
پاسخ:
با سلام 
مدرسه هنوز به بازی افزوده نشده و فقط برای مدتی بطور ی در بازی  قرار گرفت!  
سلام.. 
کسایی که بازی رو تازه شروع کردن تو کد دعوت عبارت fight1836 رو وارد کنن تا بهشون جایزه عالی بده..
ممنون بخاطر سایت زیباتون..
(:
پاسخ:
:)
باسلام ، مدتیه وقتی میرم ماموریت سه تا که ماموریت میبرم معادله ریاضی میده، هرچی هم به خود سایت فروت میگم جواب درسی دریافت نمی کنم ! از چیه اینطوری شده ؟
پاسخ:
با سلام
امکان داره شما جواب رو اشتباه میزنید! مثلا اگه نوشت 2+2 شما نباید همون (2+2) رو تو کادر بنویسید! بلکه باید جواب رو یعنی 4 رو تو کادر بنویسید!
سلام ببخشید بازی برای من انگلیسی شده وقسمت فارسی شدنش حذف شده چکار باید کنم؟؟
پاسخ:
 با سلام
بنده دقیق نمیدونم اما ممکنه شما از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کرده باشید بازی رو از مارکت های ایرانی دانلود و نصب کنید!احتمالا درست بشه!
سلام چرا بعضی کارت ها رو که می‌خواهیم بفروشیم میزنه، الان در بازارچه است و حراج نمیشه. 
پاسخ:
به ایمیل پشتیبان بازی ایمیل بدید!
سلام. دیروز به یه زامبی 1 پیش دادم بعد یکی دیگه روش پیش داد اما پولم برنگشته. تا حالا سومین باره.
پاسخ:
با سلام
به ایمیل پشتیبان بازی پیام بدید و زمان دقیق این اتفاق رو هم بگید!
آدرس ایمیل بازی:hello@fruitcraft.ir
سلام
خب وقتی مرحله تموم بشه چی؟
پاسخ:
با سلام
متوجه منظورتون نشدم!
البته این هک که ظاهری هست و ظرفیت بانک یه میلیارد هم باشه بیشتر از یه ملیون نمیشه توش واریز کرد.ولی در کل دمت گرم
پاسخ:
با سلام
اگه پست رو با دقت مطالعه کنید می بینید که ما هم نوشتیم واقعی نیست!
باتشکر
سلام.دادا دمت خیلی خیلی گرمه.فدایی داری
پاسخ:
قربان شما
ممنون اموزشاتون خیلی خوبه
پاسخ:
:)
۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۴:۵۱ میوه قاتل ایرانی
سلام خسته نباشی پهلوان یه سوال هک واقعیشم هست یا نه همش دروغه مرسی
پاسخ:
با سلام
بنده تا به حال ندیدم! ممکنه باشه!
قسمت CONNSTANنبود لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ:
با سلام
اگه منظورتون constants.txt هست باید توجه داشته باشید که باید قبلش با اکانتتون  وارد بازی شده باشید یا ممکنه مراحل رو اشتباه انجام داده باشید یک بار دیگه امتحان کنید!
با سلام
ممنون ک آگاه کردید مرسی
پاسخ:
با سلام
میشه جواب منو بدین ممنون میشم مرسی
پاسخ:
با سلام
لطفا بعد از اینکه نظر دادید کمی صبر کنید پاسختون داده میشه لطفا اسپم ندید!(پاسختون هم داده شد)
باتشکر
با سلام
تمام مراحل رو طی کردم اما نتونستم کاری کنم همچیشو رفتم دکمه واریز میاد اما واریز نمی کنه چرا؟
پاسخ:
با سلام
این هک واقعی نیست اگه مطلبو کامل میخوندین متوجه میشدین چند بار هم تاکید شده!!
فقط جهت آگاهی دوستان قرار گرفته!!
باتشکر
سلام دوست عزیز من نمی تونم این اعداد رو عوض کنم روتم هست گوشیم چیکار کنم زود پاسخ بدین ممنون می شم
پاسخ:
با سلام
لطفا دقیق تر بگید چه مشکلی پیش میاد!
salam dooste aziz.man narm afzar root to dl kardam vali nemizare varede file data besham.mige emkan pazir nist.chi kar konam?
پاسخ:
با سلام
گوشیتون روت هست؟؟
سلام دوست عزیز ممنون که دوستان رو آگاه کردین تا بعضی افراد مثل m.r.j که تو اپارات هست سر مردم کلاه نزاره
من خودم هم مبلغ 7000 تومن پراخت کردم یه مشت چرت و پرت تحویلم داد که به دردم هم نخورد 
درضمن دوست عزیز خیلی ممنون که به تازه وارد ها بازی رو یاد میدی و کمکشون میکنی.
بدرود
پاسخ:
با سلام
سپاس از شما
بله درسته بعضی افراد سودجو به چنین کارایی دست میزنن و مردم رو خام میکنن.
شما و دوستانی دیگری که بابت این مثلا هک پول دادین کاش قبلش یکم تامل میکردین اما بازم خوبه که بعضی دوستانی که قراربود مبلغی رو به چنین افراد سودجویی پرداخت کنن آگاه شدن و دیگه قصد چنین کاری رو ندارن,ان شاء الله که دیگه شاهد چنین کارهایی نباشیم.
خیلی ممنون جواب داد

پاسخ:
:)
سلام
خیلی جالب بود
خیلی خوب و مهربونین
دوستون دارم
موفق باشی
پاسخ:
با سلام
ما نیز شما دوستان رو دوست داریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>