فنون جادویی فروت کرفت!!! :: همه چیز درباره فروت کرفت

همه چیز درباره فروت کرفت

فنون جادویی فروت کرفت!!!

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ


باسلام

شما هم می دانید که به تازگی ورژن جدیدی از فروت کرفت منتشر شده!که در این ورژن یه سری فنون جادویی وجود داره که باید کشف بشه!

 میتوانید تمامی فن ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

شما میتوانید از فنون جادویی که در اختیار دارید نیز عکس بگیرید,آپلود کنید و در همین جا اعلام کنید تا با نام خودتون در همین جا منتشر بشه! همچنین یه کمکی هم به دوستان کرده باشید!

به امید روزی که همه تو فروت کرفت فول بشن !!☺


نکته:جهت مشاهده فن ها بر روی لینک هر فن کلیک کرده سپس در صفحه جدید حدود بیست ثانیه صبر کنید سپس بر روی رد کردن تبلیغ کلیک نمایید.


فن پنجه افعی 


فن دوقلو


فن کوکتل مرگ


فن طوفان ویتامین


فن نعره سیاه 


فن شبح


فن زهر شب


فن افسانه ای


*با تشکر از تمامی دوستانی که به ما کمک کردنند*


نظرات (۱۲۶)

ببخشید میشه یک فنی رو کشف نکرده باشی ولی ازش استفاده کنی
پاسخ:
سلام
متوجه نشدم ...
سلام غیراز لیگ چطوری کارت هیولا بگیریم لولم هم 16 هست 

پاسخ:
سلام
میتونید از بازارچه یا از بسته های کارت بخرید.
من باید چکار کنم تو جایزه روزانه کارت هیولا بده

پاسخ:
سلام
هرچی سطحتون افزایش پیدا کنه جایزه روزانه هم بیشتر میشه!
سلام شب خوش چرا من وقتی بازیکنی رو دعوت می کنم و به مرحله 8 هم می رسه به من کارت نمیده و فقط پول میده
پاسخ:
سلام
بهتره به پشتیبانی بازی میل بدید...
hello@fruitcraft.ir
سلام. من مومیایی یک دارم. چطوری میتونم مونیاایی دو  یا سه پیدا کنم    جهش دادنیه خریدنیه  ؟نمیدونم  لطفا راهنماییم  کنید
پاسخ:
سلام
میتونید با داشتن یه مومیایی یک دیگه جهش بدید یا یک مومیایی 2 از بازارچه بخرید یا اگه خوش شانس باشید از لیگ برنده شوید.
میشه بگی دقیقا ربات هاتو کجا گذاشتی⁦:-\⁩
پاسخ:
فکر نمیکنم خیلی سخت باشه پیدا کردن 3 تا مطلب از چند تا مطلب وبلاگ :/

ربات هوشمند فروت کرفت

ربات جدید فروت کرفت


آموزش تقلب در فروت کرفت
سلام  
چند تا سوال  داشتم بی زحمت  میشه جواب  بدین  توضیح مختصر نباشه لطفا چون تازه کارم  اصلا بلد نیستم  
1.  ب یک بازیکن کل اعضای قبیله میتونن  سیخونک بزنن   یا فقط ی نفر میتونه  تو روز  
2.  نحوه گرفتن کارت از  هم قبیله ای هارو خواهشا توضیح بدین
3.  چطوری میشه  کارتی که میخوای بفروشیو ب یک نفر خاص بفروشی ؟
4. من با ماموریت  پول در میارم   میان میدزدنش    یکی میگفت  سپر دفاعی  نمیدونم حمله نکنی حمله نمیکنن  یعنی اگه  حمله نکنی   حتی اگه افلاین هم باشی بهت حمله نمیکنن  و پولتو نمیدزدن اینو یکم واضح توضیح بدین بدین خواهشا 
پاسخ:
سلام
1. هر بازیکن در روز فقط یک بار میتونه سیخونک دریافت کنه.
2. دیگه نحوه نداره :| اگه سطحشون نزدیک سطح شما باشه میتونن کارت بزارن فروش شما پیشنهاد میدین و کارت رو بهتون میفروشن.
3. کافیه کارت رو بزارید فروش بعد اگه سطح اون نفر خاص به شما بخوره میتونه پیشنهاد بده و شما با مراجعه به بازارچه-قسمت فروش کارتها میتونید به اون شخص بفروشید :|
4. برای مشاهده توضیحات کامل درباره سپر دفاعی در سایت اصلی فروت کرفت کلیک کنید.
سلام
ببخشید خو چرا بعضی ها میگن کارت هیولا جایزه میدن
پاسخ:
سلام
این دوستان مشکل دارند :/
حداکثر جایزه ارتقا سطح کارت سطح 7 هست!

سلام خوبید ؟
من لول 185 هستم می خوام بدونم جایزه ارتقا سطح فقط کارت سطح هفت هست
پاسخ:
سلام
ممنون.
بله حداکثر جایزه ارتقا سطح کارت سطح 7 هست.
ببخشید اقا می تونید برا من کامل توضیح بدید چطور میشه فن اجرا کرد من دو تا معجون داشتم!!!فقط یبار دوقلوهای افسانه کار کرد و قدرتشون زیاد شد چطور؟

پاسخ:
سلام
تمامی فن ها در سایت موجوده کافیه کارتهاتون رو مطابق فرمول هر فن در نبرد آفلاین استفاده کنید.
سلام من یک پسته سطح ٣ باقدرت ١٠٠١ دارم و یک پسته سطح ٤ با قدرت ١٠٠١ ولی نمیدونم چتوری فن پنجه افعیو بزنم 
پاسخ:
سلام
کافیه از هر دو کارت تو نبرد آفلاین استفاده کنید. خود به خود فن انجام میشه.(میتونید علاوه بر اون دو کارت از کارت های دیگه هم همراهشون استفاده کنید)
سلام عامو چجوری از هم قبیله ای کارت بگیرم
پاسخ:
سلام
اگه سطحشون بهتون بخوره میتونید بگیرید دیگه :/
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۹ پرتقولای جادوگر
سلام ممنون ربات ها خیلی بهم کمک کرد ممنون از سایت خوبتون ضمن اگر کسی اولین باره بازی میکنه کد دعوت رو sheep1338 بزنید جوایز فوق العاده ایی بهتون میده و اگر سطح ۸ بشید جوایز بیشتری بهتون میده 😊
موفق باشید!
پاسخ:
:)
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۳ پرتقولای جادوگر
داداش اموزشی نداری بزاری سایت به عنوان اموزش زیاد کردن پول منظورم هک کردن نیست جوری که مثلا بتوان حدود سه هزار کا طلا جمع کرد داد به کارت کریستال بخرم من الان لول ۸۰ هستم قدرتم 1.100K هست نه کارت هیولایی دارم نه کریستالی واقعانم خجالت میکشم چون یه سطح ۴۰ ده تا کارت هیولا داشته باشه .. خب حالا اون قدرتم همش کارت های لول ۷ مو تا الان ارتقا دادم شده ۱.۱۰۰کا :| میرم حمله نبرد انلاین کارتامو میزارم برنده میشم جز ۳۲کا به ۲۰۰کا طلا فقط بهم میده (بازیکنان دیگه با این سطح و قدرت معلومه دیگه باید ۱۰۰۰کا بگیری ..)چیکار کنم طلا جمع کنم این کارت های مسخره بگیرم بانکمم فقط ۲۵۰کا جا میشه نمیتونم ۱۰۰۰کا جمع کنم بانک ارتقا بدم.. و ۲.هر روز پشت سر هم میام فقط طلا ۱۲۹ کا میده و تغییر نمیکنه چیکار کنم قبلا هر روز پشت سرهم تغییر میکرد .. *کلا اکانتم باگه :|
پاسخ:
سلام
معدن بزنید :)
با یکی از رباتهای موجود درسایت میتونید با استفاده از معدن روزانه طلای نسبتا خوبی جمع کنید مخصوصا اگه زبلوس داشته باشید :)
سلام
ببخشید، من کلن نمیدونم تقاضای نبرد انلاین رو از کجا باید بدم
میشه لطفن راهنمایی کنید؟
البته نبرد افلاین بازی میکنم و تقاضای نبرد انلاین هم میپذیرم
اما خودم نمیتونم 
پاسخ:
سلام
به ساختمون حمله برید :/
دنبال یکی بگردید که اطراف قسمت اسمش سبز رنگ باشه :/
بزنید لهش کنید :/
با عرض سلام و خسته نباشید... ببخشید میشه کاری کنید شیپا خصوصی بشه؟!میدونم حرفم مسخره و بیجاست امروز ۲۰تا شیپ پولی برا اک دومم زدم هربار یکی میومد اخر سر هزینه شیپم شد۱Mبعدشم خواهشا قیمت معجون اگه میشه پایین بیارید من سطح۴۶۴م خیلی گرونه زخمی بالا نمیره ی سوالم داشتم قیمت معجون تا سطح چند ثابته از اول بازی که قیمت۵۰۰هست تا سطح چند تغییر نمیکنه با تشکر دوست گرامی😍
پاسخ:
سلام
دوست عزیز ما که توسعه دهنده بازی نیستیم :/
لطفا به سایت اصلی بازی مراجعه کنید.
سلام عامو تو چه قبیله هستی مام راهم میدنم قدرت6میله کا سطح108
پاسخ:
سلام عامو :)
بنده بازی نمیکنم...
ببخشید یه سوال میشه کارت هیولا ساخت نه خریداری
پاسخ:
سلام
منظورتون رو متوجه نشدم!؟
لینک فن ها کار نمی کنه می شه ککتل مرگ بار رو یادم بدید
پاسخ:
سلام
دوست عزیز تمامی لینک ها تست شد مشکلی نداره!
توجه داشته باشید بعد از کلیک بر روی لینک به یک صفحه منتقل میشید 5 ثانیه صبر کنید و سپس بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید.
سلام.چنر تا سوال داشتم 
اولی:من اکانت قبلیم جوایز روزانم از 20kشروع میشد ولی الانبا همون لول اکانت جدیدم تازه بعد 20روز شده10k.اگه یه روز نرم داخل بازی درست میشه یا نه؟
دومی:اینکه تو چه سطحی کارت لول 7 میده
سومی:اینکه اشتباهی تو لول 70 کارت کریستال گرفتمو تقریبا کارایی نداره.یه هیولا هم دارم.هیولا رو ارتقا بدم با کریستال؟؟؟
چهارمی:لیگ بالاتر برم خوبه یا صب کنم(لیگ اخرم:)) که خیلی قوی بشم؟
پنجمی:کارت هیولا اگه از بازارچه بخریم خوبه یانه؟(اخه ریسکیه)ممکنه پول ادم حروم بشه
ششمی:ارتقا دادن معدن خوبه یانه؟
با تشکر
پاسخ:
سلام
1) به ایمیل فروت ایمیل بزنید...
2) فکر میکنم بالای صد بود...
3) بله...
4) اگه بمونید باید ماموریت بزنید و ماموریت هم باعث میشه سطحتون بره بالا و .... اگه برید بالا حریفاتون قویتر میشن و... انتخابش با خودتونه...
5) از اعضای قبیله بگیرید :)
6) اگه ازش استفاده میکنید بله...
چرا نمیشه بیشتر از یک میلیون تو بانک گذاشت این خیلی مسخرست
پاسخ:
سلام
درخواست زیادی برای افزایش ظرفیت بانک شده اما تغییری نکرده و فکر میکنم نخواهد کرد...
سلام این کارتهای هیولا کریستال پرتقالا زامبی رو حتما باید خریداری کرد؟خود سیستم از این کارتا نمیده ؟
پاسخ:
سلام
اگر منظورتون اینه که بصورت جایزه برای ارتقا سطح بده خیر! نمیده!
کارتهای هیولا رو میتونید از طریق لیگ و جوایز روزانه هم بدست بیارید.
خسته نباشید واقعا
پاسخ:
سپاس.
سلام ببخشید میشه بگید که چطور از معجون استفاده کنیم ?

پاسخ:
سلام
معجون رو بسازید و باهاش فن ها رو اجرا کنید چجوری نداره دیگه که!
ببخشید من روی فن شبح میزنم بعد از رد کردن تبلیغ پیغام
Not Found

میده چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:
سلام
مشکل حل شد!
داداشم چرا همه فنارو باز میکنه جز شبح شبح رو رد میکنم تبلیغاتشو بعد ی چیزی دیگه میاد راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
مشکل حل شد!
برای من فن شبح رو نمیاره لطفا بگینش
پاسخ:
بر روی فن شبح کلیک کنید بالای صفحه بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید
باید چکار کرد که با یک حرکت مقدار زیادی پول وطلا دریافت کنم
پاسخ:
باید خواب ببینید :/
باسلام بر فروت بازان اقا یه سوال چطوری میشه فروت کرفت رو هک کرد لطفا بگین راه ساده
پاسخ:
:/
سلام من سطحم صد و هشته و دو تا کارت هیول یک با قدرت یک میل و دویست و خورده ای(نهایت قدرت سطحشونن طوری که حتی یه کارت یک با قدرت پونزده گرمم نمیتونه بره بالاشون)ولی وقتی اونا رو تو نبرد افلاین امتحان میکنم فن اجرا نمیشه چرا؟؟؟

پاسخ:
سلام
باید توجه داشته باشید که برای اجرای فن باید حداکثر قدرت را داشته باشد به همین منظور در ساختمان کارتها وقتی روی کارت مورد نظر کلیک میکنید باید یک گزینه به نام حدا اکثر قدرت به رنگ قرمز وجود داشته باشد اگر چنین نبود شما با اشتباه خود کاری کردید که کارتتون به حداثر قدرتش نرسه و باید دوباره یک کارت بسازید!
با سلام به همگی من سوال داشتم من الان سطح ۵۸ هستم ولی قدرتم759k  چجوری می تونم قدرت رو افزایش بدهم من ۱۳ سالمه ترو خدا کمک کنید می خوام قدرت زیاد شه اسم من تو بازی هنگار هست خواهشا کمکم کنید لطفا.
پاسخ:
ماموریت برید خب!
سلام داداش من میزنم رو فن نعره یک صفحه میاره تبلیغات لباس و ساعت و ایناست چی کار کنم لطفا زود جواب بده
پاسخ:
سلام
حدود پانزده ثانیه صبر کنید و سپس بر روی رد کردن تبلیغ در بالای صفحه کلیک کنید!
چطور می شود به صورت رایگان پولمان بینهایت شود
پاسخ:
سلام
همچین چیزی امکان نداره!
سلام و خسته نباشید به اقا اسمائیل وجدانا دمت گرمه اسمائیل جون همین برنامه رو داخل یه سایت دیگه 10 تومن نهادنش اند مرامی ممنون از سایت خوبتون😙
پاسخ:
سپاس
آیا 4 فن جادوی اول برای کارت های هیولا هم کار می کنند؟
پاسخ:
خیر
سلام 
من لولم ۱۴۰هست اما جوایز روزانم خیلی پایینه چیکار کنم 
روز اول پونصد تا میده که هر روز هم پونصد تا بش اضاف میشه اصن بدرد من نمیخوره چیکار کنم خیلی پایین
پاسخ:
با سلام
ماموریت برید و سطحتون افزایش پیدا کنه و همین طور جوایز روزانتون!
سلام ببخشید من ایمیلم و رمزشو یادم رفته بعد یکی تو اکانتم هست میخوام اونو از اکانت فروت کرفتم بندازم بیرون باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید خواهش میکنم.
پاسخ:
با سلام
چون ایمیل و رمز رو یادتون نیست هیچ کاری نمیشه کرد!
سلام ببخشیدمیخواستم بدونم فنون جادویی بدردچی میخوره ممنون
پاسخ:
با سلام
هر فن به اندازه مشخصی قدرتتون رو در ماموریت و نبرد آفلاین افزایش میده!
میشه از فن نعره که دو کارت رو میخواد در یه حمله دوبار انجام داد مثلا دوتا کارت پرتغولا اون فن رو بزنن دو تا هم  زامبی هم همون با تشکر 
پاسخ:
سلام
مطمئن نیستم اما گمان کنم بشه!
زهر شب کار نکرد
با کریس هم تست کردم

پاسخ:
با سلام
اشتباهی صورت گرفته بود الان مشاهده کنید کار میکنه!
فن زهر شب جواب نداد، مومیایی یک و دو و سه و چهار با قدرت پایه تست کردم عمل نکرد
پاسخ:
با سلام
اشتباهی صورت گرفته بود الان مشاهده کنید کار میکنه!
سلام
خسته نباشی
میخواستم ببینم اطلاعی از کارتای جایزه لیگ ها داری؟
مثلا این لیگ سه تا کارت دو میل و خورده ای جایزه نفر اوله میخوام بدونم کارت دو میده یا سه و همچنین سایر لیگا
ممنون
پاسخ:
با سلام
بستگی به لیگ داره ولی بیشتر سطح بالاتر رو میده
سلام،من برای استفاده از ربات میخواستم روت کنم با نرم افزار کینگ روت،ایا نرم افزار خوبیه؟مشکلم اینجاس که تا 56درصد میره ولی بعد مینویسه نتتون قطع شده با این که هنوز وصلم،چندین بار امتحان کردم جواب نداد.اگه میشه راهنمایی کنید یا یه نرم افزار بهتر معرفی کنید.ممنون سلامت و موفق باشین
پاسخ:
با سلام
از راه های دیگه استفاده کنید! یا بدید بیرون براتون روت کنند!
سلام و تشکر از سایت بسیااااااااااااااار خوبتون من میخواستم یه مشورت بگیرم درباره اینکه من الان یه کارت مومیایی۴ دارم با قدرت ۲۸ میل و هیچ کارت دیگه ای ندارم به جز کارت ۱ برای ماموریت میخواستم ببینم باید هر هیول لول یکی که گیرم اومد ارتقا بدم به مومیایی تا فول شه یا سه تا کارت هیول لول سه ی دیگه هم جور کنم هیول لول یک هامو رو این کارتا ارتقا بدم؟
پاسخ:
با سلام 
نظر بنده اینه که فعلا همین چهارتونو فول کنید و بعد برید سراغ کارت بعدی اینجوری احیاشم کمتره! 
با سلام تورو خدا یه کار بکنین اکانت من حذف بشه من میخوام حذفش کنم یه نفر هکم کرد زود پاسخ بدین ممنون میشم
پاسخ:
با سلام
به سایت اصلی فروت کرفت مراجعه کنید و در قسمت حذف اکانت با وارد کردن ایمیل متصل به بازی و سپس ورود به لینکی که برای شما در ایمیلتان ارسال میشود میتوانید اکانت خود حذف کنید!
برای ورود به قسمت حذف اکانت (کلیک کنید)
با سلام فروت کدفت کاری کرده که من دیگه کلش نرم راستی قبیله ی ما هم خوب و قویه هم باهم خوبن اگه خواستین بیاین من فنونم فقط سه تای اولو بازم  مگر نه کمک میکردم

پاسخ:
:/
ادمین جان ممنون از راهنمایی و صبور بودنت
درسته یک سال پیش داشتمش
واقعا با راهنماییات راه افتادم
هرجا هستی موفق ئ موید باشی
از همین طریق پیگیره احوالتم و وبلاگ قوی و خوبتو دنبال میکنم
تا بعد...یا حق!
پاسخ:
با سلام
ممنون از لطف شما,شما نیز موفق باشید!
یاحق
ممنون بخاطر توضیحات
همه رو فروختم یا باهاش 6تا قویهامو آپ کردم

الان تو ی قبیلم
من قدرت کارتام 34ک هست...چرا از وقتی اومدم تو قبیله قدرتم شده 57ک؟
سیخولک چیکار میکنه؟
شیپور بزنن پطور بفهمم ک برم کمک؟

پاسخ:
با سلام
مثل اینکه شما اصلا بازی نمی کردید!
چون هر قبیله وزارت حمله و دفاع داره و وقتی عضو یه قبیله بشید با توجه به سطح وزارت حمله اون قبیله به قدرت شما در ماموریت و نبرد افلاین افزوده میشه!
سیخونک وقتی یه نفر به شما سیخونک بزنه  مقداری پول به شما داده میشه بدون اینکه از جایی کم بشه و اگر شما هم به یکی سیخونک بزنید به همین روال ضمنا شما فقط روزی یبار میتونید به یه نفر سیخونک بزنید یا بهتون سیخونک بزنن!
وقتی یکی از اعضای قبیله به نبرد آنلاین بره و شیپور بزنه یه علامت تقریبا مثل نیم دایره سمت راست صفحه ظاهر میشه که نارجی رنگه که اگه شما میخواید بهش کمک کنید باید روی اون بزنید و اسم اون عضو قبیلتون رو که شیپور زده میبینید و برای رفتن به کمکش  روش کلیک کنید ولی اگه قرمز رنگ بود بهتون حمله آنلاین شده!که من پیشنهاد میکنم وارد نبرد نشد چون جایزهی لیگ خیلی بدرد نمیخوره تو لیگای پایین!
ضمنا شما بهتره فعلا با ماموریت پول جمع کنید به این شکل که کارتای قویتونو بزارید تو وزارت حمله بعد با کارت سطح یک ماموریت برید یا اگه نمیخواید خودتون ماموریت برید میتونید از ربات استفاده کنید! برای استفاده از ربات به این مطلب از سایت مراجعه کنید(کلیک کنید)
تقریبا جواب تمام سوالاتتون فکر کنم تو راهنمای بازی بوده باشه!
موفق باشید
باشه دادا ممنون
سوالام:
1-من 300ک پول دارم...خیلی پولدارم ینی؟
2-با پولام چیکار کنم؟
3-من ذرت 6   دوتا هلو5   دوتا گیلاس5   ی پرتقال5  دوتا تمشک4   ی سیب 6  انگور-بادمجون-پسته-لیمو-انجیر-گوجه-کیوی-قارچ-بادو-4 دارم
باهاشون چکار کنم؟
4بیشتر تو فکر جهش باشم با ارتقا؟
5فن جادویی ی دونه دارم....برا همین از بعضی میوه ها دوتا دارم که باهاش فن بزنم...وگرنه جهش میدادم...کارم درسته؟یا جهش بدم؟
6راستی چجوری فن های بعدی رو بگیرم؟

*و در آخر اگه جای من بودی واسه پیشرفت چیکار میکردی؟هدفایی ک باید دنبال کنم چیا باشن؟

خیلی عزیزی دادا.
پاسخ:
با سلام
1و2-به سطحتون بستگی داره که زیاد پول دارین یا نه ولی اینطور که از کارتاتون بنظر میاد سطحتون باید زیر 50 باشه که پول نسبتا خوبیه که بهتره با پولاتون از بازارچه کارت هفت بخرید!
3-چهار کارت قوی تونو نگه دارید و بقیه رو بهشون ارتقا بدید یا بفروشید!
4-کمتر کسی این روزا از جهش استفاده میکنه بجز اونایی که دارن کریستال فول میکنن و شما بهتر از بازارچه بخرید کارتی رو که میخواید با جهش بوجود بیارید و ارتقا هم که حتما باید باشه!
5-فن جادویی زیاد تو سطح های پایین کارایی نداره! یا بفروشید یا ارتقا بدید جهش پیشنهاد نمیشه!
6-به این مطلب از سایت مراجعه کنید حدود 90% از فن ها در این مطلب وجود داره(کلیک کنید)

و در آخر برای پیشرفت سریع به این مطلب از سایت مراجعه کنید(کلیک کنید)
موفق باشید!

سلام داداش
من 1سال پیش بازی میکردم...بعدش گذاشتمش کنار
امروز دوباره نصب کردم...دیدم ی عالمه پول دارم...بانک درست شده...فن اومده..آزمایشگاه...
خلاصه الان سردر گم هستم
میشه یجوری مزاحمت شم؟
لاین...تلگرام...واتساپ...پند دقیقه فقط برام چیزای مهمو بگی...چی آپ کنمو لیگ و با پولام چیکار کنم و...
دستت درد نکنه
پاسخ:
با سلام
بنده هیچکدوم از شبکه های اجتماعی رو ندارم!
هر سوالی دارید همینجا مطرح کنید تا اونجا که بتونیم کمکتون میکنیم!

سلام خخخخخ ببخشیدا من هی سوال میکنم میخاسم بدونم روت رباط خوبه یا نه؟؟اگر خوبه باید چطوری راش بندازم؟؟؟چون میخام از معدن استفاده کنم وقت نمیکنم هر ساعت برم خالیش کنم..راهنماییم کنین بی زحمت ممنونم....
پاسخ:
با سلام
ویدیو این پست رو ببینید همه چیزو متوجه میشید(کلیک کنید)
راهنمایی بکنین برم لیگ برنز یا بمونم همینجا؟؟چیکار کنم؟؟؟
پاسخ:
با سلام
اگر من بود سعود میکردم! شمام اگه میتونید سعود کنید بهتره!
من تو لیگ نقره سه هسم یه بازیکن اومده با لول ۱۰۰۰ اخه میترسم یه عالمه پول دارم بیرون  میدونم که میخاد سقوط بده اما میترسم اتک بزنه همه پولام بره اینطوری بد ضرر میکنم  باز اینجاش قشنگه هر چی بیشتر میام پایین باز بازیکنای با لول بیشتر میان ههههه چیکار کنم بابا؟؟!!!   ۴۰ میل بیرون دارم میخام پول جمع کنم.....
پاسخ:
با سلام
99% شما رو نمیزنه چون اگه بزنه ضرر میکنه چون سطحش با شما خیلی اختلافش زیاده!
بریم تو همین سایت فروت کرفت بنویسیم باو هرکی موافقه با اینکه لیگ حذف شه بده پیام لایکو
پاسخ:
99.9999999% لیگو حذف نمیکنن حالا بازم خود دانید!
اقا ای کاش میشد این لیگو برداشت اصلا بخدا عالی میشه اگه این لیگ برداشته بشه من حاضرم خودم زحمت بکشم کارت بخرم اما اصلا تو لیگ نرم والا
پاسخ:
با سلام
آره اگه لیگ نبود خیلی بهتر بود ولی دیگه نمیان همچین کاری بکنن!
۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۴:۴۶ میوه قاتل ایرانی
سلام خسته نباشب مرسی از این همه زحمتت ولی یه خواهش من هرچی میرم ک ببینم فنونو میره تو اپ لود نمیشه ببینم چیکار کنم مرسی

پاسخ:
با سلام
مطمئن شوید که تمام مراحلو به درستی انجام دادید و برای اینکه بتونید وارد بازی بشید یک بار بازی رو clear date کنید.
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۲ محمد طوفان

با سلام چجوری میتونم فن کوکتل مرگ رو ازاد کنم سطحمم55

پاسخ:
با سلام
شما باید کارت های مورد نظر با ویژگیهای هر فن رو داشته باشید بطور مثال برای همین فن کوکتل مرگ باید کارتتون از نوع کارت های معمولی باشه (کریستال و هیولا نباشه!) و سطح و میوه کارت یکسان باشند و قدرتشون هم دلخواه هست با مراجعه به لینک هر فن میتونید در صورتی که کارناشو داشته باشید اونو یاد بگیرید و استفاده کنید.
باتشکر
من خودم این بازی رو دارم وبازی میکنم ولی امروز که وارد بازی شدم جوایز روزانه از اول شروع شده بود چرا دیگه حالم از این بازی به هم میخوره
پاسخ:
با سلام
همان طور که در سایت اصلی بازی نیز توضیح داده شده بود اگر شما حتی یک روز هم به بازی سرنزنید جوایز از ابتدا شروع میشود!!! و شما هر روز باید به بازی سربزنید تا دیگر این اتفاق نیفتد!!
باتشکر
سلام خوبید.این طور که از نظر ها دیدم بازی قبلا خیلی بهتر بوده الان لیگ اومده بازی شده دختر بازی و  هر کی توی قبیله قوی تر  نفر اول لیگ میشه یعنی یه بازی چرتی شده به خدا من الان لول ۲۰۵ هستم فقط۱۶ میل قدرت دارم ..اون موقع با هیچی ما به این جای کوچیک رسیدیم حالا جوایز روزانه اومده همه سریع پیشرفت می کنن .و لیگ که اومده دخترا میرن تو قبیله قو ی هی شیب میزنن و قوی میشن ما بدبختا   باید خودمون پیشرفت کنیم و ذره ذره پیش یریم الان یکی رو میشناسم  سطحش ۷۰۰ هست ولی ۳۰۰ میل بیشتر قدرت نداره . کاشکی اون موقع که تو بازی میکردی من هم اون موقع بازی میکردم .کلا بازی بد شده.حالا  بگید ما چیکار کنیم
پاسخ:
با سلام
کاری نمیتونید بکنید یا باید بسازید یا باید بزارید و برید:(
داداش حرفتو قبول دارم خدایی بازی شده دختر بازی
من از یه هفته قبل خودمو جر دادم گفتم کسی هیول دو داره هی میگه نه بعد یه دختره میگه هیول سه میخوام  چاپلوسی میکنه میگه برو رو کارت من پیش بده دختره میگه نه سه میخوام بعد هی چاپلوسی میکنه منم میگم خو نمیخواد زوری که نیست بفروشش به من 
تازه میگه نه میخوام بفروشم به اکانتم منم اعصابم خورد شد لفت دادم از گروه

انصافا خیلی گند شده بازی

پاسخ:
 are vala:(
زهر شب کجاس پس

پاسخ:
با سلام
اگه یه نگاهی به نظرات قبلی مینداختین متوجه میشدین! هنوز کشفش نکردیم
فن زهر شب رو هم قرار بدید یا حداقل بگید چند درصد اظافه میکنه؟
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز باید کشف بکنیم تا بزاریم یا نه؟؟؟؟ بنده هم که بازی نمیکنم دیگه دوستان باید اگه میدونن بگن ما هم قرار بدیم!
با سلام و تشکر از سایت خوبتون می خواستم ببینم که میشه تو یه گوشی دوتا اکانت فروت داشت؟
پاسخ:
با سلام
خیر 
ممنون از راهنماییتون
پاسخ:
قربان شما
با سلام و تشکر از سایت بسیاااااااااار خوبتون میخواستم ببینم نهایت قدرت کارت کیریستال لول ۲  و ۱ چقدره و هزینه ی جهش اون چقدره و میارزه که من کارت کریستال بگیرم یه نه چون من دوتا مومیایی مکس دارم ولی پول جهشش به لول ۳ زیاده خاستم ببینم کریستال خوبه یه نه
پاسخ:
با سلام
الان به هیچ وجه طرف کارت های کریستال هم نرید چون خیلی خیلی خیلی کند قوی میشن پول جهششون هم زیاده شما اول باید هیول فول(800m) بشید بعد برید دنبال کارت کریستال,اما در مورد کارتتون که میخواید جهش بدید,الان دیگه مکتر کسی کارت هیول جهش میده شما اگه میتونید از لیگ کارت هیول 3 بگیرید یا پول جمع کنید و از هم قبیله ای هاتون زیر قیمت بخرید.باتشکر
سلام.
باتوجه به وبلاگ خوب و فعالتون خیلی بهتر میشد یه آیتم دیگه به بخش های وبلاگ اضافه میشد  .
مثل بخش کلکسیون کارت ها. 
اگه میشه این بخشو به وبلاگتون اضافه کنین.
اگه خودتون دسترسی به بازی ندارید،میتونید از بچه ها و کاربران کمک بگیرید.
من به شخصه حدود 95% کارت هارو  اسکرین شات دارم .اگه خواستین ایمیلتون 
رو بنویسید تاومن واستون بفرستم.
امیدوارم یه چنین بخشی رو بزارین تا مثلا کسایی که کارت هیول رو ندیدن با شکل و شمایلش آشنا بشوند و مطمئنم با مشارکت کاربر ها بخش جالبی 
خواهد شد.
باتشکر.

پاسخ:
با سلام و تشکر از پیشنهاد خوبتون
متاسفانه بنده به بازی دسترسی ندارم:( اما اگر شما اسکرین شات دارید که خیلی خوبه:)

ایمیل بنده :)
ye.javoone.tanha@gmail.com
سلام داداش وقتی که بازی میکردی کدوم قبیله بودی؟ lord of war یا  سپاه جاویدان ؟ اگه تو یه قبیله خوب اشنا داری بگو منم راه بدن با این شرایط نمیشه تو بازی فعالیت داشت.
پاسخ:
با سلام
وقتی بنده بازی میکردم اصلا این قبیله ها نبودن!! متاسفانه قبیله آشنا سراغ ندارم شرمنده.
قبیله خوب سراغ ندارین
پاسخ:
با سلام
 بنده دیگه بازی نمیکنم!
ممنون داداش درست میگی الان من خودم لول 89 هستم با 1300k قدرت تو لیگ نقره دو هستم اصلا نمیشه به بازی سر زد و ماموریت رفت به زور 1400 تا دونه جمع میکنم و تا یه هفته به بازی سر نمیزنم تا جایزه لیگ بگیرم همه لول 150 به بالا هستن که سقوط میکنن میان از لیگ برنز شروع به گرفتن کارت میکنن 
یارو قدرت خالصش 200k هم نیست رفته تو یه قبیله هی دم به دقیقه شیپ میزنه  همشون هم کریستال هفت فول میزارن اونوقت من تو یه قبیله داغون وقتی شیپ بزنم فوقش 600m میزارن بازی بی انصافی شده هرکی پول خرج میکنه میاد بالا و جزو 3 نفر اول لیگ میشه . اگه به نظر قدیمی ها اهمیت ندن فکر نمیکنم کسی تو بازی بمونه . هرکاری دلشون خواست میکنن نظر بازیکنا اهمیت نداره.
پاسخ:
آره درسته اما چیکار میشه کرد:( ما که ولش کردیم بعضیام ساختن با این وضع:(
سلام
ببخشید من کد بازیابی یکی 
از دوستانم رو زدم و کد بازیابی 
خودم رو در برگه ای یادداشت 
کردم وحالا کد بازیابی خود 
را فراموش و گم کردم و تو 
اکانت دوستم هستم 
میخواستم بدونم آیا میشه اکانتمو دوباره 
برگردانم 
ممنون.
پاسخ:
با سلام
بله میتوانید پس بگیرید اگر ایمیلتونو در بازی ثبت کرده باشین برید به سایت اصلی فروت کرفت (کلیک کنید) و بعد برید به قسمت تغییر کد بازیابی و ایمیلتون رو که در بازی ثبت کردید بزنید و جواب اون سوال که مثلا نوشته 2+2 را بدید بعد کد بازیابی جدید براتون ارسال میشه.باتشکر
سلام دوست عزیز 
میشه بگی قبل لیگ روال بازی به چه صورت بوده؟ وبعد اومدن لیگ چه تغییری تو بازی ایجاد شد؟ خیلی ممنون
پاسخ:
با سلام
قبل لیگ همه با ماموریت پول جمع میکردن و خیلی کم به نبرد میرفتن و همه خیلی بیشتر تو بازی میموندن اما الان چی!! تا بری یکی بهت حمله میکنه باید بیای بیرون و معذرت میخوام الان بازی شده دختر بازی دختره لول 112 از اولی که بازیرو نصب کرده هی اول شده اومده بالا فول شده چرا چون تو یه قبیله خیلی قوی بوده همه میرفتن کمکش اما یه لول 430 از اول با  زحمت اومده بالا الان قدرتش 500 میل هم نیست! چه برسه به 2800 میل!!!!
بله برادر من اینجوریاس,اما کاری نمیشه کرد یا باید بسازی یا ول کنی بری :(
اون علامتا کارت هستند و به منم دو کارت از سطح
چهار داده شد نه آواتار
پاسخ:
با سلام
تا اونجا که من یادمه آواتار بودن نه کارت!! اگر شما هنوز در قسمت آواتار ها,آواتار جدیدی رو پیدا نمیکنید یکبار بازی رو clear date کنید و سپس وارد بازی شوید امیدوارم مشکل شما حل شود.باتشکر
آیت شما از فروت کرفت بدتان می آید؟

پاسخ:
با سلام
بازیه خوبی بود قبل از اینکه لیگ بیاد اما الان دیگه نه :( اون قدیما یچیز دیگه بود بازی حیف شد:(
سلام  یه سوال من بلدم چه جوری آواتارمو عوض کنم ولی بعضیا آواتاراشون فرق میکنه با اونایی ک من دارم متفاوته و من ندارمشون 
باید از کجا بیارم بگید لطفا:-( 
پاسخ:
با سلام
اون آواتارهایی که شما ندارید و میبینید بقیه دارند رو باید بخرید!! تو  بازار قسمت خرید طلا همراه طلا یه آواتار هم بهتون داده میشه وقتی بخرید البته همه ی بسته های طلا همراشون آواتار نیست اونایی که اگه بخرید آواتار هم بهتون میده یه عکس کوچیک آواتار کنارشون دارن.باتشکر
میشه بگید بسته های کریستال کی باز می شه.یه سوال دیگه شما فروت کرفت بازی می ککنید.یا سطح معدن چند تا بالا می ره و هر سطح چه قدر پول می ده و چقدر هر سطح پول می خواد تا بهر بالا
پاسخ:
با سلام
بنده بطور دقیق نمیدونم ولی فکر کنم از سطح 40 به بعد.نه دیگه بازی نمیکنم.اینارو یادم نیست ولی میدونم اخرین سطحش 300000 تا ظرفیت داره.باتشکر
سایت اصلی فروت کرفت را بگویید
پاسخ:
باسلام
www.fruitcraft.ir
سلام.یه سوال داشتم.آیا در اپدیت بعدی میوه های جدید یا غذا هم اضافه می شه؟

پاسخ:
با سلام
بهتره این سوالو از سایت اصلی بازی بپرسید نه از ما چون ما هم اطلاعی نداریم! باتشکر
سلام. آیا در امنیت دیگه میوه های جدید میان؟

پاسخ:
با سلام
 اگه منظورتون در اپدیت بعدی بهتره این سوالو از سایت اصلی بازی بپرسید نه از ما چون ما هم اطلاعی نداریم! باتشکر
فن زهر شب چگونه هست

پاسخ:
با سلام 
هنوز نتوانستیم کشف کنیم:)
این فنون به چه دردی میخورن؟؟
پاسخ:
با سلام
در نبرد آفلاین و دفاع آفلاین قدرت رو به میزان مشخصی افزایش میدن.باتشکر
با سلام.
ببخشید یه سوال دیگه داشتم.
اینکه میگن واسه فروت کرفت ربات وجود داره  و میتونه ماموریت بره  حقیقت داره ؟؟؟؟ واگه حقیقت داره  چجوری میتونه اون کد امنیتی که بازی میپرسه رو جواب بده؟؟؟
با تشکر!!!
پاسخ:
با سلام
والا ما تا حالا نشنیدیم ولی فک کنم منظورش همین نرم افزار یا نرم افزار های مشابه باشه که البته نمیتونه پاسخ بده:)  شایدم زیادی پول دارن یه ربات واقعی دارن بجاشون ماموریت میره و حمله میکنه:))).باتشکر
با سلام.
ممنون از این همه اطلاعات مفید و خوشرویی در پاسخگویی به سولات دوستان!!!
ببخشید یه سوال خصوصی داشتم .اسمتون؟؟؟
پاسخ:
با سلام
و سپاس:)
esmail:)
سلام. خیلی خیلی خیلی بازی خوبیه. تشکر می کنم.
پاسخ:
همچنین
اینم عکسش
 فن شبح
پاسخ:
سپاس
سلام
وب جالبی زدی دمت گرم
فن شبح: میوه: یکسان سطح:یکسان قدرت:حداکثر
مثال:سه پرتقولا سطح پنج 200میل
با این فن براحتی من قدرت طرف تو غف بالا 2بیل و200میلون بود اف زدم البته من یه کریستالم دارم
این زهر شب فکرمو درگیر کرده اگه یه جستجو کنی ممنون میشم
موفق باشی
پاسخ:
با سلام
ممنون از شما,در تلاشیم.
سلام ببخشید فن افسانه ای شما اشتباهه چون پنج نوع کارت کریستال وجود داره (  ستاره، خرمالو، سیب دارچینی ، اژدها و کدو ) نه چهار تا کارت
پاسخ:
با سلام
بنده هم مطلع هستم که پنج نوع کارت کریستال در بازی وجود اما چه ربطی داره اخه!! تو این فن باید از چهارتاشون استفاده بشه که متفاوت هم باشند لطفا ابتدا مطلب را درک کنید سپس اظهار نظر کنید. باتشکر
با سلام 

میخواستم بدونم چجوری اکانت فروت کرفت حذف کنم
پاسخ:
با سلام
قبلا از طریق سایت اصلی فروت کرفت امکان پذیر بود اما الان شما باید از ایمیلی که با آن در بازی متصل هستید به hello@fruitcraft.ir  ایمیل بزنید و درخواست حذف اکانت خود را بدهید.باتشکر
قدرتتان چقدر بوده?:)
پاسخ:
با سلام
ضعیف بودم
سلام به من بدید هر چقدر بخواید میخرم لطفا
پاسخ:
با سلام
خیلی وقته فروخته شده.
سلام . وبلاگ جذابی دارید . من متوجه شدم که شما دیگه فروت کرفت بازی نمی کنید. آیا می توانید اکانتتوت رو به من بدید ؟ من شارژ هدیه ای رو برای تشکر برای شما می فرستم.
پاسخ:
با سلام
خیلی وقته فروخته شده.
سلام یکی از دوستانم فن زهر شب کشف کرده اگر بتوانم ازش بگیرم فرمولش رو خیلی خوبه
پاسخ:
:)
کوکتل مرگ
پاسخ:
با سلام باید کارت هیولا را در وزارت ها قرار دهید که پیشنهاد نمیشه چون مقدار زیادی از قدرتتون کاسته میشه
با سلام من فن نعره سیاه رو کشف کردم اگر مایلید عکس آن را برای شما بفرستم با ایمیل من تماس بگیرید . درضمن شما فن شبح را کشف کردید ؟ اگر کشف کردید به من یاد بدید
پاسخ:
با سلام
فن نعره سیاه که توی سایت هم موجوده اما در مورد شبح خیرکشف نشده!
سلام من5تا کارت دارم یک هیول و4پسته چیکار کنم که توی زمانی که افلاینم فن اجرا بشه یعنی اون هیول نمیزاره چه کنم
پاسخ:
با سلام
کدوم فن مد نظرتونه؟ اگه دوقلو هست که قتی افلاینید انجام میشه اما اگه فن دیگه ای هست باید کارت هیولا رو در یکی از وزارت ها قرار ردهید با تشکر
حداکثر قدرت هیول یک دقیقا چند میشه؟
پاسخ:
با سلام دقیقا نمیدونم ولی فک کنم 1380k بود بهتره تو سایت خود بازی بگردید.باتشکر
منتظر فن شبح هستیم اون نعره سیاه که سخت میزون کردن قدرت رو حداکثر ممکن

پاسخ:
با سلام بنده دیگر فروت کرفت بازی نمیکنم باید منتظر باشید اگر دوستان کشف کردند قرار بدن.باتشکر
سلام در روز چند بار می شه حساب کاربردی رو تغییر داد ?در روز  یعنی ساعت00:00به بد میشه تغییر داد??????
پاسخ:
با سلام
در روز شما یکبار میتونید از حسابی به حساب دیگر بروید اما... اگر میخواهید بیشتر از یکبار جابجا شوید به این (کلیک کنید) پست مراجعه کنید. باتشکر

من که نفهمیدم.اگه می شه فیلمی یا آموزشی قرار بدید یا کامل تر توضیح بدید.

با تشکر

پاسخ:
با سلام
چیرو نفهمیدید؟؟ از چی آموزش بزاریم ؟؟
چجوری باید بقیه فنون رو باز کرد الان من پنجه افعیم نمیره تو دو قلوها چیکار کنم
پاسخ:
با سلام 
 طبق فرمول هر فن عمل کنید کاری نداره که!!! برای دوقلو باید از دو میوه با قدرت سطح یکسان و همچنین هر دو میوه از یک نوع باشند استفاده کنید!! باتشکر
بایدذرت3و4چیکار کنم
پاسخ:
با سلام
پاسخ شما داده شد. با تشکر
چجوری باید فن افعی رو اجرا کرد یعنی چی ذرت 3و4باید با سطح و قدرت یکسان گرفت
پاسخ:
با سلام 
دوست عزیز برای اجرای فن پنجه افعی شما حتما نباید که از ذرت استفاده کنید! باید از دو میوه استفاده کنید که سطح آنها متفاوت باشد قدرت آن ها یکسان باشد و همچنین از یک نوع میوه باشند.با تشکر
سلان لطفا فن های دیگر را هم توضیح بدید ممنون
پاسخ:
با سلام
 فک نکنم به این زودی ها کشف بشن.باتشکر
سلام. من برای فن نعره سیاه یک کارتم فول نمیشه. یعنی تا رقم آخرش نمیشه. حتی با کمترین کارت که سطح یک با قدرت 15 هست. راه حلی دارین؟
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز کاری نمیشه کارت باید یک کارت دیگر بسازید و توجه داشته باشید که برای اینکه دوباره این اتفاق پیش نیاید وقتی دیدید که کارتتان با یک کارت سطح 7 بیشتر از حد اکثر قدرت ممکن میشود از کارت های سطح پایین مثل 1,2,3,4,5,6 استفاده کنید و بطور مثال اگر دیدید که اگر یک تمشک 5 و یک تمشک چهار را به ان ارتقا دهید 5 تا کم می اید تا کارت فول شود تمشک چهار را باکارتهای سطح یک ارتقا دهید تا 4 واحد به ان اضافه شود و ان وقت تمشک 4 و 5 را به کارتتان ارتقا دهید(امیدوارم متوجه شده باشید) باتشکر
آقا اگه میتونین زودتر بقیه فن هارو هم بزارین دیگه خسته شدیم
بخاطر فن نعره هم ممنون به کارم اومد
پاسخ:
با سلام 
سعیمونو میکنیم ,باتشکر
چجوری باید انجمشون بدیم؟؟ من همه موادشو دارم این فرمولیم ک میگید دارم ولی چجوری پیادش کنم؟
پاسخ:
با سلام 
دوست عزیز کافیست در نبرد آفلاین یا ماموریت  کارت های مربوط به هر فن را داشته باشید و از آنها استفاده کنید تا فن انجام شود,باتشکر
میشه بگین هرکدوم چند درصد قدرتو افزایش میده فن نعره سیاه رو بخصوص...متشکرم
پاسخ:
با سلام 
 پنجه افعی:80%
دو قلو:100%
کوکتل مرگ:120%
طوفان ویتامین:150%
نعره سیاه و افسانه ای رو هنوز بنده بطور کامل کشف نکردم که بم چند درصد بسیار شرمنده.باتشکر
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۲ …………………
سلام  من الان ۱۱تامعجون دارم ولی نمیدونم کجا بایداستفاده کنم منظورم اینکه نمیدونم  کجابایدروکارتام امتحان کنم توازمایشگاه بایدامتحان کنم؟

پاسخ:
با سلام
 شما باید طبق فرمولی که هر فن داره کارتاشو داشته باشید و به نبرد آفلاین یا ماموریت برید اونجاست که میبینید فن انجام میشه و تعداد معینی معجون مصرف میشه.باتشکر
برامون کارت هیولا کی باز میسه

پاسخ:
با سلام
حدودا از سطح 70 به بعد میتونید از قسمت بسته های کارت, کارت هیولا بخرید.باتشکر
سلام میشه بگید چطو میشه سریع تو بازی پیشرفت کرد؟
پاسخ:
با سلام
 میتوان به خرید طلا,زیاد بازی کردن و .... اشاره کرد. باتشکر

سلام ممنون از راهنمایی ولی یه سوال دارم برای اجرای فن نعره سیاه حتما باید تا رقم اخر رو فول کنی یا اینقدر که قابل ارتقا نباشه کافیه؟ با تشکر مجدد
پاسخ:
باسلام
تا رقم اخر رو باید فول کنید.باتشکر
سلام این فن ها چقدر رو قدرت کارت ها تاثیر میذاره؟
پاسخ:
با سلام
هر فنی مقدار مشخصی به قدرت کارتا اضلفه میکنه مثلا  پنجه افعی 80% یعنی اگه شما 1000kقدرت داشته باشید قدرتتئن میشه 1800k باتشکر
7لتفا بقیه فن ها هم بگید

پاسخ:
با سلام 
درتلاشیم,باتشکر
خیالتون راحت فن افسانه ای کار میکنه
پاسخ:
با سلام
ما دوستان اطمینان داریم:) باتشکر
سلام ممنونم از اینکه جواب دادی
یه سوال معجون چطور به دست میاد؟
پاسخ:
با سلام
وارد ساختمان معدن شوید و در قسمت آزمایشگاه با طلامیتوانید معجون بسازید و یا اینجا اموزش در یافت در نبرد را ببینید.باتشکر

اره مطمئنم 
برای فن نعره من دوتا مومیایی سطح یک گزاشتم با 1274 قدرت ولی نشد 

یه مومیایی پرتوقولاگذاشتم سطح یکم گذاشتم با 1274 اونهم نشد

پاسخ:
با سلام 
بنده هم هنوز تست نکردم این فن رو طبق گفته ی دوستان باید به این شکل باشد ولی اگر کار نمیکند ما پوزش میطلبیم:( باتشکر
مفید بود ولی من کوووووووو برسم به زمانی که از این کارتا داشته باشم.الان به زور یدونه کریستال و یکی هیولا دارم.
پاسخ:
با سلام
هیچکس اولش نداشته منم ندارم!باتشکر
نحوه اجرای آخرین فن جادویی یعنی افسانه ای:هر چهار کارت باید کریستال باشد
سطح:دلخواه    قدرت:دلخواه     میوه:متفاوت
پاسخ:
با تشکر از شما قرار داده شد.
یلام من فن نعره رو که گفتی زدم ولی نشد
پاسخ:
باسلام
مطمئنید درست عمل کردید؟ بطور مثال باید دو تا پرتقولا 5 با قدرت 200m قرار بدید.باتشکر
اگه بگویید در کجا بهتر است این فن هارو به کار ببریم خیلی خوب میشود با تشکر


پاسخ:
با سلام 
هرجایی میشه بکار برد . اما اگه دیدید کسیرو که نمیتونید شکست بدید و با این فن میتونید اونجا بهتره.باتشکر 
لطفا فنون جادویی دیگه رو هم بزارید  

پاسخ:
با سلام
گر صبر کنید ز غوره حلوا سازید با تشکر
سلام من یه سوال دارم من قدرتم 2700 هستش و رقیبام همشون بالای 3000در نتیجه من نمیتونم شکستشون بدم
چطور میشه پول و قدرت زیادی به دست اورد؟
پاسخ:
با سلام
به ماموریت بروید(کارت های قویتون رو بزارید داخل وزارت حمله با کارت سطح یک برید ماموریت) و پول جمع کنید و در لیگ سقوط کنید تا به رقبای ضعیف تری برسید هیچ کس از ابتدا 2800m نداشته است! شما هم میتوانید اما با کمی حوصله وتلاش.باتشکر
سلام فن ها عالی بودن فقط یه سوال 
چطور میشه بانک و معدن رو هک کرد؟
پاسخ:
با سلام
این امکان وجود ندارد,اگر هم شما ویدیویی دیده اید مطمئن باشید که فقط ظاهری است و بیشتر از یک میلیون در بانک نمیتوان ذخیره نمود. باتشکر
سلام 

وقتی  با این مشخصاه باشی خود به خود فنه باز میشه یاکارتامشخصفنه یاید کار خاصی کرد ؟:
من الان  با مشخصات 4 تا فن بالاراکارتبالارومعجونم دارم ولی هیچ اتفاقی نمی افته و فنهفنها بستست 

ممنون
پاسخ:
با سلام
 دوست عزیز مثلا در فن دوقلو شما باید دو کارت داشته باشید که سطح قدرت و میوه آن ها یکسان باشد و هنگام نبرد آفلاین یا ماموریت اگر از اون دو کارت استفاده کنید قدرت شما دوبرابر میشه و بقیه فن ها هم به همین شکل . باتشکر

این فنارو که قبلا کشف کرده بودم داداش اینا راحتن لطفا بقیه رو بذار...
پاسخ:
با سلام 
به زودی قرار داده میشه
دمت گرم بهمون حال دادی
پاسخ:
با سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
ابول منتظر فنون جدید هستیم
پاسخ:
با سلام
به همین زودی ها قرار داده میشه☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>