روزی چند بار بین اکانت ها در فروت جابجا شوید!! :: همه چیز درباره فروت کرفت

همه چیز درباره فروت کرفت

روزی چند بار بین اکانت ها در فروت جابجا شوید!!

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۰ ب.ظ

                                      

در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه در یک روز بیش از یک بار بین حساب های کاربری جابجا شوید. در ادامه مطلب با ماهمراه باشید. 


برای اینکار شما باید وارد سایت اصلی فروت کرفت شوید سپس وارد قسمت تغییر کد بازیابی شوید.

و سپس ایمیل خود در بازی وکد امنیتی را وارد کرده و بر روی ارسال درخواست کلیک کنید,سپس پیامی به ایمیلتان ارسال میشود که باید برای تغییر کد بازیابی بر روی لینک موجود در آن کلیک کنید,بعد از اینکه برو روی لینک کلیک کردید مرورگرتان باز شده و کد بازیابی جدیدتان نمایان میشود.سپس وارد بازی فروت کرفت بشوید و میبینید که بازی از ابتدا  شروع میشود در آنجا کافیست برو روی عضو بودی؟ بزنید و سپس کد بازیابی حسابی که میخواهید وارد آن شوید را بزنید و وارد شوید بعد از اینکه کارتان با آن حساب تمام شد کافیست وارد تنظیمات شده و بر روی تغییر حساب بازیکن بزنید و کد بازیابی حساب اصلی خود را وارد نموده و وارد آن شوید,به همین راحتی. خداوند پشت و پناهتان.

برای حمایت از ما میتوانید فایل زیر را دانلود کنید.

دانلود فایل

حجم:1kb

۹۴/۰۲/۲۵
admin

نظرات (۷۸)

سلام خسته نباشید تو اپدیت جدید یه کاری کنید بشه در روز هر چند بار که دلمون بخواد بین اکانت ها عوض شیم خواهشها 
پاسخ:
سلام
دوست عزیز
به سایت اصلی بازی مراجعه کنید.
ببخشید من اصلن اکانام رو جیمیل سینک نمیشه تمام برنامه های مربوطه ام هم اپدیت هستن 
پاسخ:
سلام
اروری دریافت میکنید؟
مطمئنید قبلا جیمیلی به اکانت متصل نکردید؟
سلام من کد بازبابیمو یاد داشت کرده بودم بازی پاک شده میزنمش میگه نامعتبره رو جیمیلمم ثبت نبود نمیدونم چجوری برش گردونم کمکم کنید لطفا
پاسخ:
سلام
به ایمیل پشتیبان بازی پیام بدید.
hello@fruitcraft.ir
روش دیگه ای نیست؟ 
پیدا نکردید؟
پاسخ:
- هنوز نمیدونیم...
-خیر...
سلام  ببخشید من ۲بار با اکانتم رفتم هیولا پیش دادم بعد یکی دیگه اومد پیش داد پول من نیومد میتونید پولای منو برگردونید

پاسخ:
سلام
به ایمیل پشتیبان بازی به آدرس:hello@fruitcraft.ir پیام بدید.
سلام .من اکانتم رو دادم به دوستم.دوستم یک جیمیلی به بازی وارد کرده و خودش هم یادش نمیاد چه جیمیلی وارد کرده.میخوام کد بازیابیم رو تغییر بدم.خالا به مشکل برخوردم.میسه جیمیلو عوض کرد؟به جیمیل پشتیبان هم گفتم گفت کاری نمیتونی بکنی.الان من باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
کاری نمیتونید بکنید.
یک اکانت جدید بسازید و این دفعه بیشتر مراقب باشید.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**************کدمنه هکش کنید
پاسخ:
سلام
دوست عزیز :|
آخه چرا کد میفرستید :|
هرکسی هم که میبینید که میگه کدتون رو بفرستید براتون بازی رو هک کنه 100% قصدش اینه که اکانتتون رو بدزده!
موفق باشید.

من وقتی میرم جنگ یه کد ی میاد میگه اول کد رو بزن یعنی چی
پاسخ:
سلام
دوست عزیز الان دقیقا سوالتون چه ربطی به این پست داره :| سعی کنید در یک پست مرتبط سوالتون رو مطرح کنید :|
- اینکه کد بیاد جزو به اصطلاح قوانین بازیه برای جلوگیری از تقلب و ... پست پیشنهادی : ربات هوشمند فروت کرفت!
سلام جایزه روزانه من بیشتر از ۱۸k نمیره روی ۳۰روز گیر کرده حتی دوروز بازی نکردم از اول امد باز رو سی روز گیر کرده لطفا راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ:
سلام
قانون بازی (که قانون مضخرفی هم هست :/ ) همینه دوست عزیز!
وقتی به 30 روز برسه دیگه بیشتر از این نمیشه باید بازی نکنید تا برگرده از اول شروع بشه...

سلام خوبین؟؟ من یه سوال داشتم لطفا شیک و مجلسی بگین من چجوری میتونم در روز بیشتر از چن بار حساب کاربریم رو عوض کنم ¥_¥   
پاسخ:
سلام
خیلی شیک و جلسی میگم :|
بزودی روشی جدید منتشر خواهد شد...
اقا من وقتی کد بازیابیمو میزنم میگه بیشتر از یک بار در روز نمیتونی وارد شی یک راهه دیگه به جز اون راه میگید که من توی روز چند بار برم توی اکانتای مختلف به ایمل پشتیبانی بازی هم پیام دادم میگه باید 24 ساعت صبر کنی خخخخ خب اگه من میخواستم اینقدر صبر کنم خب دیگه لازم نبود پیام بدم میرفتم توی اکانتم چون گفتید راهو روش زیاده میشه ی روش به جز این بگید چون عمل نکرد ممنونم از سایت خوبت فدات.
پاسخ:
سلام
به زودی روش جدیدی در سایت منتشر خواهیم کرد...
من میخواستم بازی تو تبلتمو تو گوشیم بریزم ولی به جای اینکه کد بازیابی تبلتو توی گوشیم بزنم برعکسشو زدم.الان بازی توی گوشیم اومده توی تبلتم میخوام درستش کنم اما کد بازیابی تبلتو یادم رفته.باید چیکار کنم ؟
پاسخ:
سلام
اگه ایمیلتون رو به بازیتون متصل کرده بودید میتونید با مراجعه به سایت اصلی بازی و قسمت تغییر کد بازیابی , کد بازیابی جدید دریافت کنید.
با سلام و خسته نباشید از سایت خوبتون 
من کد بازیابی بازیم فراموش کردم و ایمیلی هم تو بازی ندارم ولی مشخصاتم رو کامل کرده بودم ایا راهی برای برگشت بازیم؟
باسپاس علیرضا.
پاسخ:
سلام
به احتمال 99% خیر!
اما به ایمیل پشتبان بازی ایمیل بدید ممکنه اکانتتون برگرده!
آدرس ایمیل پشتیبان بازی: Hello@FruitCraft.Ir
سلام
چرا وقتی از روی اکانت اصلی میخام برم روی اون یکی دیگه مینویسه فقط میتونید در روز یک بار حسابتان را تغییر دهید شما که گفتین هر چند بار که بخاین میشه .
پاسخ:
سلام
به گفته دوستان این روش از کار افتاده به زودی پست آپدیت میشه با یه روش جدید!
 سلام من 2 تا اکانت دارم میشه هر 2 تا شا ری یه دستگاه اجرا کرد ومثل کلش بینشان جا به جا شد یا نه
پاسخ:
سلام
بله طبق اموزش عمل کنید.
سلام
چطور میشود اکانت درست کرد
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
بازی رو نصب و اجرا کنید :/ بقیش آسونه :/
سلام ببخشید من بازی وحذف کردم الان ک کدبازیابیمو میزنم میگه نمیشه کدبازیابی را  دوباردرروز عوض کردالان چطوری برم توبازی؟
پاسخ:
سلام
به ایمیلشتیبان بازی پیام بدید.
hello@fruitcraft.ir
سلام من سطح 270بودم دوهفته نرفتم تو بازی بعد که رفتم تو بازی دیدم بازی از سطح یک برام شروع شده هر چی کد بازیابیمو میزنم میگه نامعتبره اخه چرا یعنی چی انقدر زحمت بکشم اخرش هیچی
پاسخ:
سلام
احتمالا به شکلی دیتای بازیتون پاک شده. 
بازیتون رو از قسمت برنامه ها clear data کردید؟
از برنامه ای مثل android id changer استفاده کریدی؟
اگه بازیتون به ایمیلتون متصل بوده تغییر کد بازیابی بزنید و با کد جدید وارد بشید.
در غیر این صورت به ایمیل پشتیبانی بازی پیام بدید. (hello@fruitcraft.ir)

باورتون میشه چیزی نفهمیدم
پاسخ:
نه :/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اقا ببخشید یه سوال من الان تونستم فروت کرفت را هک کنم اما فقط باید کد بازیابی باشه تا هک بشه این دلیلش چیه؟در صورت خواستن به هک به شماره***********کد بازیابی بفرستید با هرلولی حتی۱

پاسخ:
برو خجالت بکش :/
چجوری باید فروت کرفتو هک کنیم
پاسخ:
سلام
به سختی :/
سلام من تازه میخوام ایمیل تو بازی ذخیره کنم مینویسه این ایمیل قبلا ثبت شده یعنی چی نمیشه ایمیل ذخیره کنم 

پاسخ:
سلام
ممکنه خودتون یا شخص دیگه ای قبلا با ایمیل مد نظرتون تو بازی ثبت نام کرده باشه!
از یک ایمیل دیگه استفاده کنید :l
توی یک روز چند بار میشه انجام داد؟
پاسخ:
بی نهایت...
سلام من بجایی رسیدم که دیگه انقد حریفام سخت شدن ک نمیتونم بهشون حمله کنم و سکه جمع کنم باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
ماموریت :)
سلام من 100000پول جمع کردم بعد از بازی اومدم بیرون بعد رفتم دوباره توش الان پولم شده 7000 چی کار کنم؟

پاسخ:
حتما آفلاین بهتون حمله شده دیگه :/
سلام 
من اگه بخام روزی چند بار بین اکانت ها جا به جا شم باید اکانت ها رو به جیمیل متصل کنم بعد با جیمیل جا به جا شم؟!؟!
پاسخ:
سلام
باید اکانتتون به یک ایمیل حالا چه جیمیل و ... متصل کنید چون بدون اینکار اصلا نمیتونید کد بازیابیتونو عوض کنید.
همچنین باید بگم طبق گفته دوستان این روش دیگه کار نمیکنه!
من بازیابی را گم کردم چیکار کنم مشخصات هم پر نکردم
پاسخ:
سلام
اگر ایمیل متصل به بازی رو فراموش کرده باشید راهی برای تغییر ایمیل و... وجود نداره.
سلام من بسته طلا خریدم ولی برام واریز نشد خیلی وقته منتظرم باید چکار کنم؟!!؟؟
پاسخ:
سلام
به ایمیل پشتیبان بازی پیام بدید.
hello@fruitcraft.ir
میشه لطفا یه نرم افزار معتبر دیگه بجز بلو استکس معرفی کنید...
ممنون
پاسخ:
سلام
nox , memo , andy  و...
اگه او گوگل سرچ کنید خیلی بیشتر هست :)
سلام. این کاری که گفته بودید رو انجام دادم، هر دو تا اکانتمم جیمیل داشت، ولی وقتی از اکانت اولی با این روش رفتم دومی و خواستم برگردم دوباره به اولی، وقتی تغییر حساب بازیکنو زدم گفت حساب کاربری روی دستگاهت رو بیشتر از یکبار در روز نمیتونی عوض کنی...  :/
کجای کار مشکل داره.....
پاسخ:
سلام
متاسفانه این روش دیگه کار نمیکنه!
میشه چندین بار این کار رو انجام بدم و چند اکانت داشته باشم
پاسخ:
سلام
بی نهایت میشد اینکارو انجام داد اما طبق گفته دوستان دیگه این روش کار نمیکنه!
سلام. من جیمیلمو به بازی ندادم و فقط کد بازیابی دارم. میشه بازم چندبار در روز اکانتمو عوض کنم؟
ممنون
پاسخ:
سلام
ابتدا بایستی جیمیل/ایمیلتون رو به بازی متصل کنید.
سلام !
آدرس سایت فروت کرفت رو از کجا پیدا کنم؟!!
پاسخ:
سلام
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱ میثم سلیمانی
سلامدچطوری میتونم ایمیلی که به فروت دادم عوض کنم
پاسخ:
سلام
این امکان وجود ندارد.
داداش این روشی که تو گذاشتی دیگه جواب نمیده خودم سه بار امتحان کردم ولی جواب نداد لطفا روش دیگه ای اگه بلدی بزار برام خیلی ممنون میشم.
با تشکر
پاسخ:
سلام
خیر فعلا روش دیگه ای نیست.
سلام.من قبلا یه اکانت خیلی قوی داشتم .گوشیم عوض کردم الان وقتی بازی میریزم از اول شروع میشه.لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
اگه کد بازیابی داشته باشید میتونید برگردونید یا اگه به جمیلتون وصل بوده هم میتونید به راحتی برگردونید!
میشه بگید چه جوری توی بازی 2 تا اکانت داشته باشی
اکانت خودتون سطحش چنده؟؟؟؟؟
ممنون
پاسخ:
سلام 
میتونید از شبیه ساز ها استفاده کنید یا طق آموزشی که گفتیم میتونید بین اکانتتاتون جابجا بشید.
درود و خسته نباشید.
من همه اینکارایی که گفتید رو انجام دادم اما بعد از اینکه Clear data کردم و وارد حسابم شد وقتی میخوام وارد یه حساب دیگه ام بشم میگه تنها یه بار در روز میشه حساب رو تغییر داد. خواهش میکنم سریعتر راهنماییم کنید از صب تا حالا درگیر همین موضوعم .
پاسخ:
سلام
ما تو آموزش حرفی از کلیر دیتا کردن بازی نگفتیم !
طبق آموزش عمل کنید.
من هر چه قدر بازی می کنم ، پولدار و قدرتمنى نمی شم ، چی کار کنم ؟؟
ةة





پاسخ:
تلاش  :)
چطور یک اکانت جدید دز موبایلم به وجود بیاورم
پاسخ:
متوجه نشدم.
من چی کار کنم که روزی چند بار اکانت عوض کنم
پاسخ:
سلام
همه چیز که در پست واضحه!
سلام با عرض خسته نباشید به همه نمیدونم چرا وقتی میخوام کد بازیابیمو عوض کنم کد امنیتی رو میزنم (درستم میزنم)میگع کد امنیتی رو اشتباه وارد کردید لطفا جواب سوالمو بدید
پاسخ:
با سلام
ممکن مشکل از دستگاهتون باشه اگه با موبایل انجام میدید با کامپیوتر برید حل میشه!
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۹ ساناز عاشق
چطوری میشه اکانتم رو حذف کنم؟؟؟🎆🎆🎆لطفا زود بگید زؤد⚓⚓⚓
پاسخ:
با سلام
وارد سایت اصلی فروت کرفت شده و سپس در پایین صفحه بر روی گزینه حذف اکانت کلیک کنید و سپس ایمیلی را که به بازی متصل کردید وارد کنید
سلام
چرا وقتی میری ماموریت بعد از انجام چند ماموریت میگه کارت احیا نیست لطفا پیگیری کنید اصلا نمیشه با این وضع بازی کرد.
پاسخ:
سلام
به سایت بازی مراجعه کنید!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوستان یه لطف کنید 
هرکس بلده تو ااک انلاین یه کارت را چند بار بزاره بیاد تو تلگرام 
@***********
این ایدیمه 
خواهش میکنم بگید ❣❣❣❣❣
پاسخ:
سلام
این یک باگه که بعضی وقتا پیش میاد! و کسی هم ترفندی برای اجراش نداره!
سلام و عرض خسته نباشید  داداش من جیمیلی ک اکانتم روی اون بوده رو فراموش کدم و العان هم یکی داره با اکانت من بازی میکنه و کارتای اصلیمو  ک حدود 60 میل هست رو ب حراج میزاره و ب سیستم میده  لطفا داداش اگ مبیشه عوضش کرد  راهنمایم کن مرسی ممنون  لطفا ممنون میشم هرچی زود تر جوابمو بدید
پاسخ:
سلام
اگه ایمیل متصل به بازی رو فراموش کرده باشید حتی پشتیبانی بازی هم نمیتونه کاری براتون بکنه!
سلام خواهشا یه توضیح کامل در مورد دو تا اکانت در کی گوشی بدید البته بدون ریست گوشی  برنامه هایی که لازم هست رو بگو یه توضیح کامل بگوووو
اگه توضیحت خوب کاری میکنم که سایتت بیشترین بازدید رو داشته باشه خواهشا دریست توضیح بده
پاسخ:
با سلام
توضیح از این کامل تر!
من به زامبی یک داشتم از بازی اومدم بیرون رفتم توش دیدم نیست لطفا رسیدگی شود
پاسخ:
سلام
بنده که بازی رو نساختم :| به سایت بازی مراجعه کنید!
من می خواستم بدونم چتور اکانت دوم بسازم تو یه گوشی گوشی دیگه ای ندارم مرسی از سایت خوبتون
پاسخ:
سلام
از شبیه ساز ها استفاده کنید!
سلام میشه بگید چطور اکانتمو پاک کنم.
هر چقدر گشتم پیدا نکردم
پاسخ:
سلام
وارد سایت اصلی فروت کرفت بشید به پایین ترین نقطه صفحه بیاید اونجا میبینید زده حذف اکانت یه همچین چیزی!
من میخوام فروت رو از اول بریزم وقتی پاک میکنم دوباره میریزم از همون جایی که بودم دوباره میاره
پاسخ:
با سلام
باتید کد بازیابیتون رو عوض کنید یا اکانتتون رو حذف کنید!
سلام
من از دیروز شب تا حالا نمی توانم وارد بازی بشم چرا؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟ لطفا جواب بدید.
پاسخ:
با سلام 
ممکنه نتتون مشکل داشته باشه!  اروری میده؟ 
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۷ عرفان ملک جعفریان
سلام من مشکل دارم هر چی جیمیل یا ایمیلمو میزنم میگه بازیکن موجود نیست یاجمیل نا متعبره ومتمعنم درست میزنم هیچ کس هم جبمیل یا ایمیلمو نداره  به سایت وجمیلشونم پیام دادم ولی هنوز جوابی نگرفتم تقریبا سه ماه هستش نمی دوتم چی کا کنم همهی کاراشم کردم جیمیلمم صبت کردم ولی هنوز میگه بازیکن مو جود نیست یا میگه جمیل نا متعبره ولی من متمعنم که درست همهی کار هارا کردم 
پاسخ:
با سلام
دو باره به ایمیل پشتیبان پیام بدید کاره دیگه ای نمیشه کرد!
من کد بازیابى قبلیمو گم کردم هرکارى هم میکنم این کارى که شما میگینم عملى نمیشه چیکار کنم؟
پاسخ:
با سلام
اگه بازیتون به ایمیلتون وصل بوده خیلی راحت میتونید پسش بگیرید!
به قسمت تغییر کد بازیابی (جهت ورود کلیک کنید) در سایت فروت کرفت مراجعه کنید و سپس ایمیلی رو که به بازی متصل کردید وارد کنید و سپس به ایمیل خود مراجعه نموده و بر روی لینکی که از طرف بازی برای شما ارسال شده مراجعه کنید و با کد بازیبی جدیدی که دریافت میکنید وارد بازی بشید!
چجوری کارت تو بازارچه بفروشم؟
پاسخ:
با سلام
اینو دیگه باید همه بدونن برای این کار وارد ساختمان کارت ها بشید و سپس بر روی کارتی که میخواید بفروشید کلیک کنید تا تصویر بزرگ از کارت مورد نظر نمایش داده بشه و سپس بر روی علامت$ در بالا سمت راست کلیک کنید و سپس بر روی گزینه حراج کلیک کنید!
سلام میشه کسی رو پیدا کنید که دیگه بازی نمیکنه ولی اکانت خیلی قوی داشته باشه یعنی قدرتش  m یا b باشه

پاسخ:
با سلام
خیر بنده دیگه بازی نمیکنم!درنتیجه کسی رو هم نمیتونم پیدا کنم!
ضمنا قدرتش m باشه یعنی 1m  هم قوی حساب میشه!؟؟! :)
موفق باشید
گوشیه من گلگسی ace plas هست با اندروید دو من وقتی بازی رو شروع کردم هیچ مشکلی نداشت ولی بعد از این که لولم به 130رسید یعنی دوهفته پیش هرموقع حمله میکنم کارتامو برگشت میده نمیدونم چرا میشه منو راهنمابی کنید کارتامو در حملات انلاین وقتی میزارم برگشت میده لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام
ممکنه مشکل از گوشی یا اینترنتتون باشه!
بهتره به ایمیل پشتیبان بازی ایمیل بدید!
آدرس:hello@fruitcraft.ir
موفق باشید!
سلام من یک روش دیگه فهمیدم که راحت تر میشه اکانت عوض کرد بدون اینکه برم سایت فروت کرفت و کد بازیابیم رو عوض کنم و...
پاسخ:
با سلام
روش که زیاده اما این ساده ترین راهه!
من حیمیل رو میزنم اما ارور میده و میگه نا معتبره یا بازیکن پیدا نشد
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۴۴ عرفان ملک جعفریان
اقا برای بار سوم دارم پیام میدم بگید چرا من هرچی جیمیلمو میزنم قبول نمیکنه ومیگه که بازیکن موجود نیست یا جمیل نا متعبره لطفا دیگر این بار جوابم رابدید و سوالم را با سوال جواب ندهید
پاسخ:
با سلام
امکان داره که شما جیمیلتونو اشتباه وارد میکنید!
امکان داره حسابتون رو پاک کرده باشید یا اگه کسی رمز ایمیل متصل به بازیتونو میدونسته پاک کرده باشه!
اگهر مطمئن هستید که هیچکدوم از موارد ذکر شده نیست به hello@fruitcraft.ir ایمیل بزنید و مشکلتونو مطرح کنید!
باتشکر
ببخشید من جی میلی که فروت گرفت رو ذخیره کردم پاک شده و رمزش هم یادم نیست اون وقت وقتی حذف میکنم و بعد نصب میکنم تا دوباره شروع کنم دوباره همون اکانت قبلیمو میاره چیکار کنم
پاسخ:
با سلام
شما یک کار میتونید انجام بدید برید تو یه گوشی دیگه یا بلواستکس تو کامپیوتر یه اکانت جدید بسازید بعد کد بازیابیشو بادداشت کنید و در گوشیتون وارد کنید!( حواستون باشه این دفعه دیگه رمزتونو فراموش نکنید).
باتشکر
سلام خوبی.دوست عزیز سایت بسیار خوبی داری. میگم کسی رو سراغ نداری قدرتش1bباشه هر کسی قدرت ۴۰ میل به بالا داره اسمشو بنویسه تا دعوتش کنم به پورتال رتبه۵۵ جهانی
پاسخ:
با سلام و سپاس از شما
خیر بنده دیگه بازی نمیکنم!
و کسی رو سراغ ندارم!
میشه سایت فروت کرفت رو بگید
پاسخ:
با سلام
fruitcraft.ir
چه سایت جالب داری من تازه پیداش کردم حتما همیشه به سایتت سرمیزنم ممنون
پاسخ:
با سلام
خوب کاری میکنید:)
۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۷:۴۳ عرفان ملک جعفری
همش میگه که بازیکن مو جود نیست من چی کار کنم لطفا جوابم را بدهید
پاسخ:
با سلام
چیکار میخواستید بکنید که میگه بازیکن موجود نیست دقیق تر بگید لطفا!!
با سلام  . امروز وقتی رفتم توی بازی  همون اکانت قبلیم که از لول یک اومده بود درست شد و مشکلم حل شد . با تشکر از سایت فروت کرفت
پاسخ:
خوب است و خیر:)
باسلام  میخواست یه چیزی رو بهتون گذارش بدم . من در قدیم  یک اکانت داشتم که توست یکی هک شده بود .  و امروز اون نامردو پیدا کردم اسمش کسری هست الانم تو اک یکی از دوستانمه لطفا این هکر کلاه سیاه رو پیدا کنید و بگیرید کسی که بهش هک رو هم اموزش داده کسی به نام اشکانه ما رو تهدید میکنه که اگه حرفی بزنید کارتهای بالای ۳ میل دوستتون میفروشم  لطفا این ادم های هکر رو جمع کنید تا با خیال راحت و با اطمینان بازی کنیم . با تشکر و خسته نباشید به تمام زحمت کشان بازی فروت کرفت:-)
پاسخ:
با سلام
نه بنده بازی رو ساختم نه این سایت اصلی بازیه,این سایت فقط برای آموزش هایی درباره بازی راه اندازی شده,به سایت بازی مراجعه کنید (کلیک کنید) اگر چه فکر نمیکنم از دست اونام کاری بر بیاد!!
سلام و خسته نباشید . یه مشکلی داشتم میخواستم بگم : چند دقیقه پیش وارد بازی شدم و مثل هر روز میخواستم بازی کنم لولم تو بازی بالای ۵۵ بود امروز که میخواستم بازی کنم یک انیمیشن نشون داد و بازی از اول اومد .  لطفا اگه میشه بهم کمک کنید تا اکانتمو  پیدا کنم . اسم اکانتم بود Amir 9030  بود . با تشکر از بازی خیلی خیلی خوبتون
پاسخ:
با سلام
 اگر کسی بجز خودتون به ایمیلی که به بازی متصل کردید دسترسی داشته باشه امکان داره اکانتتونو حذف کرده باشه!!! یا کدبازیابیتونو تغییر داده باشه!! شما بهتره به ایمیل پشتیبان بازی ایمیل بزنید و مشکلتونو بگید به این آدرس:hello@fruitcraft.ir
سلام با تشکر از همه ی زحمت شما ببخشید من یک سوال داشتم 1- چجوری کد بازیابی خودمو که گم کردم بیارم من دوتا اکانت دارم یادم رفت اسماشونو بنویسم دیگه گمش کردم
پاسخ:
با سلام
سوالتون رو متوجه نشدم!! ضمنا لطفا وقتی جواب میخواید پیامتونو به صورت خصوصی نفرستید!!
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۱:۱۷ mohammadreza azemati
سلام من چه گونه اسمم رو عوض کنم
پاسخ:
با سلام
این امکان وجود نداره ولی در اینده ممکنه اضافه بشه.باتشکر
خوب بگو اقا پارسا
پاسخ:
با سلام 
این فن توی سایت هم موجوده(کلیک کنید)
من فن شبح رو کشف کردم اگر خاستید میتوانم بگم
پاسخ:
با سلام
فن شبح که توی سایت هم موجوده:) (کلیک کنید)
سلام.من یه اکانت داشتم ولی الان هرچی کدبازیابیشو مینویسم میگه نامعتبره.
برای تغییر کدشم اقدام کردم ولی میگه بازیکن نیست.اما وقتی از قبیلم براش دعوت میفرستم فرستاده میشه.
با تشکر ^_^
پاسخ:
با سلام
به ایمیل hello@fruitcraft.ir ایمیل بزنید و مشکلتون رو بگید.با تشکر
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۷ عرفان ملک جعفریان
نمیشه همش ارور میده
پاسخ:
با سلام
چه اروری میده؟؟
کد بازیابی قی ترین اکانت رو میخواستم باتشکر
پاسخ:
کد بازیابی!!!!
مگه میشه!!
مگه داریم!!
غذا سنگین خوردین دوست عزیز:)
فقط از همین راه میشه اکانتى که میخواى بیارى یا راه هاى دیگه اى هم هست؟
پاسخ:
با سلام 
فعلا همین راهه شاید در آینده راه دیگه ای کشف بشه,باتشکر
نمیشه که

پاسخ:
با سلام 
چرا نشه؟ لطفا مشکلتونو بگید بررسی بشه! با تشکر
سلام خیلی ممنون از این مطلبتون من قبلا باید برای اینکه به حساب قبلیم برگردم باید یه روز صبر میکردم اما الان دیگه سه سوته
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>