آموزش استفاده از ربات جدید فروت کرفت در کامپیوتر! :: همه چیز درباره فروت کرفت

همه چیز درباره فروت کرفت

**لینک تصحیح شد**

جهت استفاده از این ربات در کامپیوتر ابتدا شبیه ساز Nox App Player را از لینک زیر دانلود کنید!

دانلود Nox App Player

نکته:جهت دانلود ابتدا بر روی لینک فوق کلیک نمایید سپس در صفحه جدید حدود بیست ثانیه صبر کنید و سپس در بالای صفحه بر روی رد کرد تبلیغ کلیک نمایید!(ضمنا حتما فی-ل-ترش-ک-ن خود را خاموش کنید!)

پسورد فایل فشرده:soft98.ir 

بعد دانلود و نصب شبیه ساز فوق طبق آموزش زیر اقدام به روت کردن آن کنید که خیلی هم راحته:)

۹۴/۱۰/۰۳
admin

نظرات (۲۲)

دادا نم افزار و دان کردم همه چی درسته ولی روت نمیشه چیکار کنم
پاسخ:
سلام
از iroot استفاده کردید؟
سلام
اقا رباط اصلی باید روی گوشی باشه؟؟؟
لطفا جواب بدید 
ممنون
پاسخ:
سلام
هم در گوشی میتونید استفاده کنید هم در کامپیوتر چیزی به عنوان ربات اصلی و فرعی وجود نداره!
سلام من noxرو دارم رباطش کجاس

پاسخ:
سلام
با سلام. میشه لطفا بگید ویدیوش کجاس؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میشه فایل دانلود شده برای کامپیوتر را برای ای دی تل **************** بفرستید اون برتامه

پاسخ:
سلام
لینک دانلود در پست موجود می باشد.
داداش این سوال امنیتی رو هم رد میکنه؟
پاسخ:
سلام
خیر.
ربات درست کار نمی کنه
پاسخ:
سلام
منظورتون از درست کار نکردن چیه؟ بیشتر توضیح بدید لطفا!
سلام
ببخشید فقت باید برنامه nox رو داشته باشیم یه برنامه دیگه ای هم لازمه
من برنامه ناکس رو دارم چیز دیگه ای باید دانلود کنم
پاسخ:
سلام
خیر! طبق آموزش عمل کنید.
اقا من میخوام تو فروت کرفت برم میگم داری با دستگاه دیگه ای بازی میکنی در صورتی که من دفعه اولمه میرم تو فروت کرفت باnox
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز منظور بازی اینه که همون لحظه تو یه گوشی یا چیز دیگه داخل بازی هستی باید اول ادر اون دستگاه از فروت خارج بشید و بعد در شبیه ساز وارد بازی بشید
ببخشید چراhiromacroرو نرم noxکار هارو تقلید یا پس از ظبط دوباره انجام نمیده
پاسخ:
سلام
باید میزان تکرار رو مشخص کنید!
سلام.یه سوال چجوری فروت رو روی برنامه nox نصب کنم؟راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام
ویدیو رو مشاهده کنید متوجه میشید!
سلام.یه سوال من بلو استکسم گزینه ی open withنداره چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
رو بلواستکس کار نمیکنه!
 شبیه ساز nox رو دانلود کنید!
سلام.ی سوال داشتم.این نرم افزاره رو|nox| باید روی بلواستکس نصب کنم؟؟اخه برا من نصب نمیشه:(
پاسخ:
با سلام 
دوست عزیز نرم افزار nox هم یک شبیه سازه مثل بلواستکس!  اون رو باید کامپیوترتون نصب کنید! 
رفتم ولی اون یه شبیه سازه دیگه ای داره
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز به مطلب ربات جدید  مراجعه کنید! شما  به مطلب مربوط به ربات قدیمی رفتید! 
این بخش دارای ویدیونیست لطفا ویدیوش روبزارین من خیلی وقته این عکسای بالاروانجام دادم فقط نمیدونم که ربات روبایدچطورخودکارگذاشت که برات بره ماموریت وقتی که نیستی؟؟

پاسخ:
با سلام
دوست عزیز به مطلب ربات جدید فروت کرفت مراجعه کنید!
باسلام لطفابگیدربات روبایدچجوری گذاشت توبازی؟؟؟
من دارم توشبیه ساز بازی میکنم nox چجوری بایدربات روگذاشت؟؟؟

پاسخ:
با سلام
ویدیو رو مشاهده کنید کاملا متوجه میشید ما هم از این شبیه ساز استفاده کردیم!
باسلام فقط بایداینکاراروانجام بدیم؟؟؟
مطمئنیدعملیه؟؟
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز اگر ویدیو رو مشاهده کنید میبینید که ما هم از این شبیه ساز استفاده کردیم!
من تانسب کارای که شماگذاشتیدرفتم ولی برای من عکس فروت کرفت نداره
پاسخ:
با سلام
کجاعکس فروت کرفت رو نداره؟
باسلام شبیه سازش فایل box??
پاسخ:
با سلام
شبیه ساز اسمش nox هست!
باسلام مگه کامپیوترم روت میشه؟؟؟نمیشه
پاسخ:
با سبلام
دوست عزیز کامپیوتر رو نمیگم روت کنید که :)
بیاید به انتهای مطلب نوشتیم اگه بخواید رو کامپیوتر اجرا کنید باید این شبیه ساز رو دانلود و نصب کنید!
اونجا کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت بشید و سپس شبیه ساز رو دانلود و نصب کنید و طبق اموزش خیلی اسون روتش کنید بعد بازی فروت کرفت و ربات رو روش نصب کنید!
باسلام میشه تو کامپیوتربدون روت ربات رو به کار انداخت.لطفا بگید!!!
پاسخ:
با سلام
دوست عزیر شما نرم افزار که برای اجرا این برنامه روی کامپیوتر نیازه رو دانلود کنید و سپس طبق آموزش خیلی راحت و به سادگی میتونید روتش کنید بعد هم از استفاده از ربات لذت ببرید!
روی گوشی نمیشه؟
پاسخ:
با سلام
مختص گوشیه  اما  کسانی که میخوان رو کامپیوتر بدن به ربات میتونن از این برنامه استفاده کنند. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>