آموزش تقلب در فروت کرفت همراه با ویدیو آموزشی :: همه چیز درباره فروت کرفت

همه چیز درباره فروت کرفت

آموزش تقلب در فروت کرفت همراه با ویدیو آموزشی

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴ ق.ظ

در این مطلب قصد آموزش تقلب در بازی فروت کرفت را داریم,بطوری که بازی اتوماتیک ماموریت برود, ازمعدن پول برداشت کند,و....(یک نرم افزار کارهای شما را ذخیره میکند و آنها را تکرار میکند)برای آموزش و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

*توجه داشته باشید که دستگاه شما باید روت باشد*

آموزش روت اندروید

 

برای تقلب در بازی ابتدا نرم افزار(ربات) Dummysprite را بطور رایگان از لینک زیر دانلود کنید. 

برای دانلود نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود dummysprite

 

نکته:جهت دانلود ابتدا روی لینک دانلود کلیک نمایید سپس صفحه ای باز میشود که شمارنده بصورت معکوس در حال شمارش است حدود 20 ثانیه صبر کنید سپس بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید سپس صفحه ای دیگر باز میشود بر روی دانلود با سرعت کم کلیک کنید سپس باز هم شمارنده ای بصورت معکوس در حال شمارش است حدود 80 ثانیه صبر کنید سپس بر روی ایجاد لینک دانلود کلیک کنید سپس بر روی دانلود فایل کلیک کنید.

 

ویدیو آموزشی

 


دانلود ویدیو
حجم: 7.41 مگابایت
مدت زمان: 2 دقیقه 13 ثانیه

باتوجه به درخواست هات و سوالات متعددی که رابطه با برنامه BlueStacks شده بود در صورتی که شما نیز دوست دارید بر روی کامپیوتر بازی را بدست ربات بسپارید میتوانید نسخه روت شده بلواستکس را از لینک زیر دانلود کنید.↓↓↓↓↓↓

جهت دانلود نسخه روت شده بلواستکس کلیک کنید.

پسورد فایل فشرده:soft98.ir

 

اگر به مشکلی در اجرا نصب یا عملکرد نرم افزار برخوردید کافیست همینجا کامنت بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

نظرات (۱۷۴)

سلام ببخشید چطور میتونم بدون روت گوشیم استفاده کنم(با شبیه سازی که گفتید)اگه برنامه اس است که شبیه سازی کنه لطفا لینکش رو هم بزارید
(اگر منظورتون از شبیه ساز بلو استکس کامپیوتر هستشم که قضیه فرق داره)
لطفا جواب بدید منتظرم😉
پاسخ:
سلام
منظور بنده شبیه ساز اندروید برای ویندوز هست که همونطور که گفتید بلواستکس هم یکی از همین نوع شبیه سازها است.
,ببخشید ولی این برنامهنیاز به روت داره
پاسخ:
بله.
سلام. میخواستم بدونم من اندروید هفت هست نیاز به روت داره روت که گوشی با اندروید بالارو خراب نمیکنه بعد برای سوالات ریاضی ماموریت حتما باید خودمون جواب بدیم؟
پاسخ:
سلام
مطمئناً هر کار عواقبی داره از جمله روت کردن گوشی :)
بله باید خودتون جواب بدید اما میتونید از ربات هوشمند ما هم استفاده کنید که دیگه نیازی نیست خودتون به سوالات امنیتی بازی جواب بدید.
همچنین میتونید از شبیه ساز استفاده کنید اگر دوست ندارید گوشیتون رو روت کنید.
داداش اگه دستگام  اندروید نباشه باز میشه
پاسخ:
سلام
بنده چون غیر از اندروید ندارم اطلاعی ندارم اگه برنامه ای موجود باشه که تاچ ها رو ضبط و سپس تکرار کنه میتونید ازش استفاده کنید.
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۷ سنگ آنتیک
سلام.ممنون بابت وب خوبی که ارائه دادید .خیلی عالی بود.ممنون بابت زحماتیکه کشیدید.موفق باشید
پاسخ:
سپاس از شما.
سلام خسته نباشید.لطفا روش برداشت پول از معدن رو یاد بدین با ویدیو.خیلی ممنون
پاسخ:
سلام
معدن خودکار هم مثل ماموریت خودکار میمونه کافیه شروع ضبط لمس ها رو بزنید و بعد 2-دو سه بار معدن رو خالی کنید (البته مثلا یه بار وقتی معدن پره و یه وقتی که مثلا نصفس) بعد ضبط رو متوقف کنید و تکرار رو بزنید تا ربات برداشت از معدن رو خودکار براتون انجام بده...
چجوری میتونم یکی رو معلق کنم؟؟:/
و ی سوال دیگه وقتی معدنم هد میشه باید چیکار کنم؟
پاسخ:
باید دلیل داشته باشید همراه با مدرک (عکس) به ایمیل پشتیبانی بازی ارسال کنید.
نمیشه :|
سلام میشه سرعتش رو کم و زیاد کرد ؟؟؟



چجوری؟؟
پاسخ:
سلام
بله هنگامی که میخواید ربات رو استارت کنید گزینه ای برای اینکار وجود داره.
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۹ امیر حسین
سلام ببخشید نصبش کردم اما نمیتونم بیارمش چطوری باید کار کرد همون طوری که در ویدیوئی دیدم زدم اما یه چیزی مینویسه بعدش زیرش نوشته CONFIRM
پاسخ:
سلام
همون یه چیزی که مینویسه چیه :/ ؟
گوشیتون روت هست؟
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۲ امیر حسین
سلام ببخشید نصبش کردم اما نمیتونم بیارمش چرا
پاسخ:
سلام
مشکلتون رو واضح تر توضیح بدید لطفا!
سلام اگر تمام ماموریت ها تمام بشوند ما باید چه کار بکنیم 
پاسخ:
سلام
تموم نمیشن :)
اقا شما وقتی یه کارت رو میزنید مثلا شما تو فیلم کارت سطح ۱ رو زدید چطور شد ۱۹کا مگه میشه کارت ۱ ۱۹کا
لطفا اینو اموزش بدین  
پاسخ:
سلام
اینو که دیگه همه میدونن :/
چند تا کارت قوی بزارید تو وزارت حملتون :/
آقا نیاز به روت داره ؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
بله.
سلام.
من این روبات رو دانلود کردم و خیلی خوب هم کار میکنه ولی سرعتش خیلی کمه
لطفا به این موضوع رسیدگی کنید و سرعتشو زیادتر کنید. با تشکر :-) :-) :-)
پاسخ:
سلام
ربات رو که ما نساختیم که بتونیم سرعتشو کم یا زیاد کنیم :/
میتونید از سایر ربات های موجود در سایت استفاده کنید.
اونجاشو که بعد از اینکه چند تا ماموریت میری ازت یه سوال ریاضی میپرسه باید چیکار کنیم؟؟؟؟
سلام
طبق این ویدئو تون میزنم سر چهار مربع بالا ولی یک صفحه کوچکی باز میشه میشه بگید مشکل از کجاست.
پاسخ:
سلام
بیشتر توضیح بدید لطفا!
اگه منظورت بعد از اینه که نام فایل رو وارد کردید باید بگم باید یکم صبر کنید تا فایل تاچ ها در برنامه لود بشه بعد انتخابش کنید و بزنید تا تکرار آغاز بشه.
همچنین میتونید از سایر ربات های موجود در سایت هم استفاده کنید.

سلام من وقتی میادروصفحه باید چیکارکنم?
پاسخ:
سلام
طبق آموزش عمل کنید...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا ناموسا جان نامئستوت باگ بلدین یاد بدین
********این ای دی تلگراممه منتظرتونم جواب بدین خواهشا
.
پاسخ:
سلام
بلد نیستیم :l
سلام  ببخشید میشه بگین وقتی میخوایم ازربات استفاده کنیم باید بازی درحالت انلاین باشه یانه
پاسخ:
سلام
بله :l
سلام صبح بخیر متشکرم از رباتتون که کار نمیکنه هروقت بازش میکنم بعد میرم تو فروت کرفت وقتی وارد فروت کرفت میشم اون رباتو که باز کرده بودم خود به خود اون صفحه ی ربات میره           در ضمن گوشیم روته چیکار کنم      لطفا                 کمک کنید چیکارکنم        (:                                                                                                           (:     ممنون که کمک میکنید (:            
پاسخ:
سلام
از رباتهای دیگه که در سایت موجوده استفاده کنید...


سلام من اینو نصب کردم بعد میرم تو اونو میزنم یه صفحه میاره بعد میرم تو فروت کرفت وقتی بازش میکنم خود به خود اون صفحه میره
چیکار کنم
پاسخ:
سلام
متوجه نشدم!
من نصبش کردم تو بلو استیکس ولی وقتی بالا میاد ارور میده
پاسخ:
سلام
چه اروری؟ بلواستکستون روت شده؟
خخ فروت بازی نمیکنی دیه؟
تا کدوم‌سطح‌رفتی
۸۰۰ رو فول کردی؟
زمانی ک پوریا و پدرام بودن بودی یا  ممد مشدی و...؟
اسم اکتو بگو شاید بشناسمت
 من رتبه ۲۶ بازی بودم سال پیش فروختم۱ونیم حح خیلی کم فروختم
راستی با رباتی ک گذاشتی هم میشه کد هایی که وسط معدن میاد رو زد
درواقع اصلا ربات ننیخواد بدونه اون تصویره چن نوشته!
فوقش اشتباه میزنه و میگ تصویر اشتباهه و میره و دیگ کد بعدی نمیاد جدیدا اینطوری شده اگ فروت ریختی امتحان کن!
خوبه سایتت ولی کامل اموزش بده انقدم ازین پوکرا:-/ :| :)نده خخ
پاسخ:
سلام
-نه
-یادم نیست
-نه
-وقتی بازی میکردیم هیچکدوم اونا نبودن :/
-impossible
-اگه گفته شما درست باشه بازم باید ربات باشه که ماموریت انجام بده یا معدن رو خالی کنه!
-باشه :/

سلام آقا با عرض خسته نباشید خواستم اتون بپرسم که آیا میشه در فروت کرفت کارت پرتقال رو به پرتقولا تبدیل کرد؟؟؟؟؟خواهشا جواب بدین
پاسخ:
سلام
خیر :/
سلام.ببخشید نمیشه توی کامپیوتر انجام داد.اگه میشه بگید چیکار باید بکنم
پاسخ:
سلام
بله میشه از شبیه ساز استفاده کنید.
خدا کنه خوب باشه 
سلام شما در ویدیو واسه اتک از کارت های لول یک کمک میگیرید ولی اون بالا نوشته قدرت حمله 19k ولی تو واسه من نمیشه و کارتا میرن میبازن از کارتهای قوی هم که نمیتونم استفاده کنم چیکارکنم??چجوری میشه قدرت رو اون بالا تنظیم کرد 
با تشکر
پاسخ:
سلام
دوست عزیز اینو که دیگه باید بدونید :/
چند تا کارت بزارید وزارت حمله :/
این حرفا یعنی چی؟؟
فروت کرفت دیگه چیه؟؟
خوردنیه؟
نوشیدنیه؟
چیه؟


پاسخ:
:/
سلام.  گوشیم سامسونگ اس 4 هست و در اجرای سایر برنامه ها اصلا مشکل ندارم. ضمنا روبات رجیستر نیست. ممکن هست مشکل از اون باشه. اگر کد رجیستر رو دارین بذارین. و الان هم ربات کار نمیکنه. فعال میشه ولی دستوراتی که ضبط شده رو اجرا ندارد
پاسخ:
سلام
منظورتون چیه که ربات رجیستر نیست! اصلا نیازی نیست که ربات رو ارتقا بدید یا هیچ چیز دیگه ای!
مطمئن بشید گوشیتون روته و سپس طبق آموزش عمل کنید.
در صورت وجود مشکل دوباره از سایر رباتهای موجود در سایت استفاده کنید.

سلام. ربات رو نصب کردم ولی خود نرم افزار ربات خیلی کند و به سختی باز میشه و اصلا امکان ورود به تنظیمات نیست و هنگ میکنه. ولی تونستم بازی رو به ربات بدم بازی کنه.
پاسخ:
سلام
باید مشکل از گوشیتون باشه.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من رو گوشیم ریختمو و روت کردم و کار هم میکنه ولی بدرد نمیخوره اخه سوالات امنیتی رو ج نمیده لطفا راهی یا ربات دیگه ای دارید به ایمیلم بفرستید ********************@gmail.com 
ممنونم
 روت یعنی چی
من میرم لینک چیه
پاسخ:
سلام
میشه واضح بگید مشکلتون چیه :/ ؟
از کجا نصب کنم من
پاسخ:
سلام
چی رو؟
سلام من وقتی نسخه روت شده blue stacks رو دان میکنم بعد وقتی می خوام نصبش کنم میزنه باز کردن این فایل امکان پذیر نیست گوشیم هم روت هست باید چی کار کنم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز بلواستکس یک نرم افزار مختص کامپیوتره نه موبایل :/
وقتی موبایل دارید دیگه نیازی به شبیه ساز ندارید :/
سلام  گوشیم روت شده ولی میرم تو ربات مینویسه روت نشده

پاسخ:
سلام
مطمئن بشید گوشین روت شده باشه توسط نرم افزارهای چک کردن روت!
اگر روت بودید یک بار ربات رو حذف و دوباره نصب کنید و بهش دسترسی روت بدید.
همه کاراش انجام میدم وقتی رو 10 کلیک میکنم دکمه run واسم فعال نمیشه ، چرا ؟؟؟؟؟ راهنمایی کنید مخسی میشم .
پاسخ:
سلام 
حتما نباید نام فایل رو 10 بزارید میتونید هر چیز دیگه ای هم بزارید دقت کنید وقتی خواستید اجا کنید روی فایل تاپ کنید سپس  run  رو بزنید.
اگه بازم حل نشد ممکنه گوشیتونو درست روت نکرده باشید.
همچنین میتونید از ربات دیگه هم که آموزشش در سایت موجوده استفاده کنید.
با سلام من تو فروت کرفت پول میخرم و دستگام ios و تا امروز مشکلى نداشت که امدم پول بخرم نوشته بود باید با دلار بخرید و چند نوع طلا دیگه اومده بود   بد فروت کرفت من فار سیه تو مغازه رفتم نوشته بود با ید با دلار بگیریم ممنون
پاسخ:
سلام
فایل نصب بازی رو از کجا گرفتید؟
سلام من تو فروت کرفت زبانم فارسیه اما میخواستم امروز برم پول بخرم از تو مغازه ولى تبدیل به دلار شده و نمیشه قبلا عزش خرید میکردم ولى دیگه نمیشه 
پاسخ:
سلام
فایل نصب بازی رو از کجا گرفتید؟
سلام این راه خوبه اما زیاد اتک میزنی یا اررور می ده سایه سوال امنیتی میده باید جواب داد
پاسخ:
سلام
منظورتون از ارور چیه؟
برای سوال امنیتی هم یه ربات در راهه :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من قبیله زدم و الان قویه کلی هم ارتقا دادم عضو هم داره رتبه 2000 خوشحال میشم بیاین با هم بازی کنیم اینم اسم قبیله
*Gladiator*City*
091********
میتونین تو تلگرام سوالاتونو بپرسین
پاسخ:
از انتشار شماره/آیدی معذوریم.
سلام 
یه قبیله زدم هر کسی خواست بیاد نگران هم نباشید قویه اگه شما لطف کنین بیاین قوی تر میکنیم خوشحال میشم بیایین قبیله خودتونه.

اسم قبیله: فروت های عاشق  LOVE
من ربات باز میکنم اون پنجره میزنم یه ارور میده  
پاسخ:
سلام
تصویر از ارور لطفا.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام لطفا من رو رهنمایی کنید 
من تلگرام دارم شمارم ***********است یا ایدی


**********
پاسخ:
سلام
لطفا مشکلات خود را همینجا مطرح کنید.
سلام 
ببخشید میخواستم بدونم این برنامه رویandy{اندی}هم جواب میدهد یانه(اندی یک برنامه مثل بلو استکس است اما بهتر)
پاسخ:
سلام
بله روی تمامی شبیه ساز های روت شده جواب میده به احتمال زیاد.
راستشو بخواین برنامه رو نمیریزم اخه هم. میترسم به دستگاه اسیب بزنه هم فروت رو خراب کنه!
پاسخ:
:l
من میترسم تبلتم روت بشه یا هک بشه یا میترسم تبلتم خراب بشه واسه همین نصبش نمی کنم
پاسخ:
:l
سلاماز این رباط میشه رو مبایل استفاده کرد? 
پاسخ:
سلام
بله :l
ba salam 
dummy sprite mam asan fruitcraft nadare va nemidonam az koja bezanam mamnoon misham age rahnemaei konid. id telegram:@soloa

پاسخ:
سلام
ویدیو رو مشاهده کنید لطفا بطور کامل متوجه میشید!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من چطوری این کار رو بکنم لطفا راهنمایی کنین من رو  هرچه سریع تر لطفا من تلگرام دارم شمارم ***********است یا ایدی م**********است لطفان به من بگویید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
آموزش که به صورت کامل در پست موجود می باشد!
کجا رو متوجه نشدید؟
روی کامپیوتر میشه؟
پاسخ:
بله
سلام یه سوال؟ چرا کارت های ضعیفیتون کارت های قوی  حریف رو پکوندن؟ 
پاسخ:
سلام
کارت تو وزارت حمله گذاشته بودیم دیگه :/
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴ محمد مهدی ایرانشاهی
اسم ترم افزاره چی بود 

پاسخ:
دامی اسپریت
داداش خدایی دمت جییییییز عالی بود رباتت باهاش 1 بیل زدم تو یه روز دمت گرم
پاسخ:
ایا این برنامه به دستگاه ما صدمه میزند
پاسخ:
گمان نکنم!
داش تبریک میگم.واقعا دمت گرممممم
ایول دارییییی
پاسخ:
:)
داش تو رو قران چرا مینویسه بجای ران مینویسه ریستارت بعد میره تو برنامه تو روخدا جواب بده
پاسخ:
متوجه نشدم بیشتر توضیح بدید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا این اسم اکانت منه لطفا 50 m بزار روش (***** ****)
پاسخ:
عجب:/
با سلام
میخواستم از مطالب خوبتون تشکّر کنم.
3ماه بود تو اینترنت ربات های الکی بهم می دادن ولییییی....
ربات شما بدرد بخور و واقعی بود ممنون
پاسخ:
:)
چگونه ربات را راه اندازی کنیم


پاسخ:
سلام
همه چیز که تو ویدیو واضحه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقا این اکانت فروت منه بطفا باهاش کاری نکن فقط 20m پول بریز مرسی
Solid***********
پاسخ:
شما فازتون چیه ؟
:/
وقتی تو رباط میزنیم بره حمله اگه حمله ها پشت هم باشه بازی یه سوال ایمنی میکنه که رباط نمیتونه جواب بده چی کار کنیم؟
پاسخ:
سلام
کاری نمیشه کرد!
سلام و ادب و احترام خدمت اقا اسمائیل گل ببخشید می خواستم بدونم اون عددی که باید وارد کنم چه عددی هست برا چیه بدرد چی می خوره ممون میشم جواب بدید باتشکر فراوان خدمت اقا اسمائیل گل
پاسخ:
سلام
متوجه نشدم!
من میرم تو رباط بعد میرم تو فروت بعد که اون دایره رو میزنم بعدشم کارایی که میخوامو انجام میدم بعد نیم فلش رو میزنم عدد ده رو وارد میکنم بعد رو اون چهار تا مربع میزنم ولی تو اون قسمت عددی نمیاد چی کار کنم؟گوشیمم روته
پاسخ:
سلام 
متوجه نشدم! 

باسلام این برنامه ای که ربات روتوش گذاشتین(بلواستیک)این برنامه که زیپه
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز به جدید ترین مطلب سایت مراجعه کنید!  نه اینجا! 
سلام بله Dummy sprite رو خیلی وقته گذاشتید.روبات جدیدی رو که حسین داده بزار یا دیر میزارییی جی میل بدم بهم بده؟ 
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز هزار بار گفتم بازم میگم همین رباتی که آقای حسین گفتند رو منتشر  و منظورم از خیلی وقت روز هست! 
یک بار ctrl+f5 بزنید تا مشکل عدم نمایش پست جدید برطرف بشه! 
سلام چی شد نمیزاریی روبات رو اسم بده خودم دان کنم آموزش نمیخاییم 
پاسخ:
با سلام
ما خیلی وقته گذاشتیم!
ضمنا دوست عزیز وقتی میگیم میزاریم یعنی میزاریم لطف کنید اینقدر کامنت بیهوده ندید!

دوستان عزیز اون رباطی رو که جم و تفریق انجام میده رو فعلا نمیدم به اقای اسماعیل. یه رباط بهش دادم بهتر از این دامبی اسپیریته.  این رباط  سرعت ماموریت رفتنش خیلی زیاده  در هر یک و نیم ساعت براتون۷میل جم میکنه.اون جمع و تفریقیه رو بعدا میدم
آقا اسماعیل این روبات میتونه ب سوالات پاسخ بده؟و اینکه چه ویژگی های بهتری نسبت به Dummy sprite داره؟
پاسخ:
با سلام
نه نمیتونه! شب میبینید الان بگم مزش میره:)
سلام و خسته نباشید خدمت اقا اسماعیل.خاهشا میشه این روبات سریع رو که اقا حسبن ب شما داده زودتر در سایت بگذارید؟خیییلیی نیاز دارم
پاسخ:
با سلام و سپاس از شما
امشب قرار میگیره همراه با آموزش!
سلام ببخشید یک سوال این برنامه اتوماتیک رویه اندروید ورژن 2.3 جواب میده؟ ممنون میشم جواب بدید که بیخودی گوشیو روت نکنم/با تشکر
پاسخ:
با سلام
بنده مطلع نیستم! اما گمان میکنم جواب نده!میتونید بلواستکس روت شده هم استفاده کنید!
اقا اسماعیل میشه ادرس ایمیلتو رباط رو بفرستم اخه من با گوشی کار میکنممیزنم روی اون گیره  نمیشه فایل انتخاب کنی لطفا ادرس ایمیل بدید تا براتون بفرستم اون دامپی اسپیرت مزخرف رو برداری این که خوبه رو بزاری تازه این  اگه نتت قوی باشه ساعتی۷ میل جم میکنه  و شاید۱۰ میل... حالا به خاطر گل روی ماه همتون میزارمش تا کلی حال کنید .ولی یه چیزی اگه چیز جدیدی برای به دست اوردن پول فهمیدید به منم بگید
پاسخ:
با سلام
آدرس ایمیل بنده:ye.javoone.tanha@gmail.com 
ما همیشه به محض اینکه ترفندی پیدا کنیم منتشر میکنیم! 
سلام خوبید. چون اقای اسماعیل گل خستید یه رباط براتون میفرستم سرعتش ۸ برار اینه ولی اون که جم و تفریق میکنه رو براتون نمیفرستم چون نزاشتی  ای دی رو بدم به بچه ها خوشون بگیرن حالا اجازه هست اونو بفرستم
پاسخ:
با سلام و سپاس
 همونطور که قبلا هم گفتیم دوست عزیر از انتشار هرگونه ایدی و... معذوریم!
ضمنا دوست عزیز شما که ربات رو برای بنده نمیفرستید برای همه دوستان میفرستید که استفاده کنند!
اجازه ما هم دست شماست!:/

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
داداش این برنامه برا همه اندرویده؟... اخه من شنیدم میگن اندروید پنج به بالا سا***ت نمیکنه ... منم دیگه گوشیمو روت تکردم ببینم صحت داره با نه!
پاسخ:
با سلام
بله مشکل داره اما شما میتونید از آن در برنامه بلواستکس ودر در کامپیوتر استفاده کنید!

پسورد فایل فشرده:soft98.ir


سلام آقا اسماعیل اگه میشه زودتر همان گونه که قول داده بودید هک بهتری رو بزارید خواهشمند است زودتر بزارید باتشکر از سایت خوبتون 
پاسخ:
با سلام و سپاس از شما
دوست عزیز لطفا اینقد اسپم ندید به وقتش میزاریم!
ضمناً چرا قسمتی از پیام های من رو حذف کردی؟ چیز بدی نگفتم 
پاسخ:
با سلام 
اون بازی که شما گفتید ربطی به سایت نداره!  
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** **** ***** **** ** ***** **** ** ******* **** **** ** ***** ****** ***** **** **** ** **** ** ** ** **** *****   *****************     ** ** ** ** ****** ** ***** ****** **** *  **** ** ****** ****
پاسخ:
با سلام
از انتشار هرگونه ایدی شماره تماس و... معذوریم! 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام رفقا. *** ** **** **** ***** ** **** *** ** ** *** **** ****** *** **** *** ******
پاسخ:
سلام 
این بازی خیلی وقت پیش هک میشد اما اون باگ برطرف شده و اگه احیانا شما ویدیویی از هک دیدید مطمئن باشید بعد از یبار خارج و داخل شدن به بازی همه چیز به حالت اول برمیگرده! 
سلام آقا اسماعیل همان طور که شما گفتید که قصد دارید آموزش ی جور دیگه هک بزارید ک از این خیلی بهتره! میشه لطفا زودتر بزارید؟ 
پاسخ:
با سلام
مطمئن باشید که ما  وعده مون عمل میکنیم حالا چه زود چه  دیر تر! 
چرا حذف میکنی... خو میخوام رباتی که جم و تفریق رو انجام میده رو به بچه ها بدم ...عجبا 
پاسخ:
 با سلام
از کجا معلوم که راست بگید؟!  اگر واقعا بلدید همینجا بگید ما منتشر کنیم به نام خودتون که البته بعید میدونم. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام خوبید دوستان ... **** ****** ***** ** ** **** ******  *** * ***** **** **** *** ** ** ** ****** *** ****** **** ** **** ** ***** **  **** ****                             *****************                                             بچه ها بهترین راه پیشرفت. اینه که از اول تا اخر هفته ماموریت بری و بعد  اخر هفته شیب بزنید تا برید جزو ۵۰ نفر ... ******* ****** ***** ****** ******** **** *** **** ******* ****** **** ***** *** ******* *** **********  ***** *** ** **** ** **** **** ****** ***** ** *** ***** ** **** *** *** ** **** ***** ***** ** ** ****** *** ***** *************           ***** ***  ** ****  *** ***** **** **** * **** * ** *** *** * ***** ** ****** **** ********* ** ****  *** ****** ** *** *** ***** *** *** ** ** ** **** 
سلام آره معلومه توی وزارت حمله کارت قوی بزاری بعد بری ماموریت برنده نشی چرا این نرم‌افزار افزار را دانلود کنیم هان داشتی دلمون میزدی
پاسخ:
متوجه نشدم:؟
با سلام ممنون از اینکه این هک رو به صورت رایگان و به همراه لینک دانلود و فنون جادویی و همه چیز در باره فروت کرفت رو در این سایت بسیااااااااااااااار خوبتون گذاشتید و من واقا نمیدونم چه جوری این لطفتون رو جبران کنم اگر زمانی کاری از دست من بر میاید حتما به من اطلاع بدین و من حتما این سایت خوبتونو به تمام دوستام معرفی میکنم
پاسخ:
سلام
ما هم ممنونیم:) کاره خوبی میکنید که به دوستاتون سایت مارو معرفی می کنید:)
باسلام من الان یه بلو استکس بدون روت دارم باید اونو پاک کنم تاروتشو دانلود کنم
پاسخ:
با سلام
بله
(با عرض معذرت دوست عزیز ما با هیجکس پدرکشتگی نداریم:) فقط چند هفته ای سرمون شلوغه بخاطر همین نمیرسیم زود به زود به سوالات پاسخ بدیم,همین!)
موفق باشید
با سلام امکان داره از بازی بن بشیم خواهشن زووووودتر جواب بدین
پاسخ:
با سلام
0.00000000000001% احتمال داره که معلق بشید اما بنده خودم خیلی ازش استفاده کردم و هیچ مشکلی پیش نیومد!
باسلام و تشکر از سایت بسیاااااااااااااااااااااااااااااااااااار خوبتون میخواستم ببینم این برنامه روی بلو استکس روت کار میکنه یانه
پاسخ:
با سلام
بله ما هم از بلواستکس استفاده کردیم!

سلام اقا اسماعیل.کلا ک نمیشه این بازی رو هک کردن ن؟راهیی سراغ داریی پولام در وقت کم زیادسه؟

پاسخ:
با سلام
بهترین راه همین رباته! اما بزودی یه آموزش قرار میدیم که خیلی بهتر از این عمل میکنه!
داداش برای روت یه لینک نرم افزار بزار خوهشا چینی نباشه بعدشم اون ربات برای فروت کرفتو بزار بعدشم ممنون جواب اینا رو به ایمیلم بفرس دمت گرم
پاسخ:
ارسال شد!
سلام ببخشید شما چطوری برنامه بلواستاکس رو روت کردین؟
پاسخ:
با سلام
از نسخه روت شدش استفاده میکنم که در پست هم لینکش موجوده و میتونید دانلود کنید!

سلام اقا اسماعیل برنامه ایی ک شما گفتید رپتی تاچ میشه  بگیم مثلا س ساعت ماموریت بره یا ن؟

پاسخ:
با سلام 
بله میشه به برنامه زمان داد اما اونم یه برنامه تکراره تاچه و نمیتونه به سوالات پاسخ بده! 
لطفاً میشه چند تا روبات معرفی کنید و چند برنامه هک؟
پاسخ:
با سلام
از ریپیت تاچ هم میتونید استفاده کنید که متونین تعیین کنید چند بار تکرار کنه!
برنامه هک سراغ نداریم!
دوست عزیز میشه من بیام تو قبیله ایی ک شما هم هستی؟ ضمنا اسم شریف شما چیه؟  
پاسخ:
باسلام
بنده دیگه بازی نمیکنم!
esmail!

یه سوال دیگه!!!امکان که نداره مارو از بازی اخراج کنن؟

پاسخ:
با سلام
یکی از دوستان بنده خیلی وقته استفاده میکنن ولی هنو هیچ مشکلی براشون پیش نیومده! احتمالش خیلی کمه!
0.0000000000000001 درصد احتمال داره که اونم فقط برای مدتی معلق میشید!
شما روبات دیگری برای فروت کرفت سراغ دارید ک بتونه ب سوالات پاسخ بده و ب ادامه کارش بپردازد؟یا اینکه روبات بتونه سوالات رو بپیچونه و ی کارش ادامه بده؟آگه سراغ دارید اینک دانلود و همراه آموزش آن بهم بدید ممنون 
پاسخ:
خیر!
آگه این طور ک شما میفرمایید باشه پس این روبات ب درد نمیخوره چون ممکنه هر آن سوال بپرسه بازی و روبات نتونه ب کار خودش ادامه بده آیا روشی هست ک این راه پشت سر بگذار و به کارش ادامه بده 
پاسخ:
با سلام
درست میگید اما بازم بهتر از اینه که هی بخواید خودتو ماموریت برید نه!؟
خیر تا الان که ندیدیم اما به محض اینکه روش دیگری پیدا کردیم در سایت قرار میگیره!

باسلام و عرض خسته نباشید از مدیر سایت. بنده باتوجه ب سخنان شما می خواهم گوشی خودرارون کنم.فقط اینکه در هین ماموریت یک سری سوالاتی می پرسه بازی با این روبات چه کارکنم ک این مشکل نداشته باشم؟کلیپ و متن شماراخونده ام اگر می شود نحوه س استفاده از این روبات رو بهم بگید و چگونه تاچ خود را ضبط کنم و سوالاتی ک در هین ماموریت از من میپرسه رو این روبات چه جوریی این سوالات را پشت سر خودش برارد؟ و به کار خود ادامه دهد؟ اسم روبات dummysprite ممنون میشم ب سوالات من جواب دهید

پاسخ:
با سلام
ربات نمیتونه به سوالات پاسخ بده! و وقتی سوال بپرسه ربات دیگه نمیتونه به ماموریت رفتن ادامه بده! قبلا هم گفته بودیم!
برای استفاده از ربات هم ویدیو رو مشاهده کنید کاملا متوجه میشید!
موفق باشید

عرض سلام و ادب و احترام خدمت مدیر سایت.بنده لول 120 بازی هستم.از این روبات استفاده کنم مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟   dummysprite

پاسخ:
با سلام
ربطی به سطح شما نداره سطح 9999999 هم باشید میتونید استفاده کنید!
سلام خسته نباشید من همه کارایی که شما گفتید کردم درستم عمل کرد ولی همون قدر که ضبط میشه عمل میکنه گزینه تکراری چیزی داره که فقط تکرار کنه ممنون
پاسخ:
با سلام
چند بار دیگه امتحان کنید! ببینید درست میشه یا نه!
وااااااای الان سرمو میکوبم به دیوار
وقتی میخوام اون برنامه رو دانلود کنم همه کاراشو انجام میدم بعد وقتی زدم رو دانلود با سرعت کن یه صفحه اورد تبلیغاتی اصلا نمیرفت
راستی با کامپیوتر میشه بدون روت با ربات بازی کرد؟
پاسخ:
با سلام
اگر شما پست رو بطور کامل مطالعه میکردید کاملا متوجه میشدید چطور دانلود کنید! هیچ کس تاحالا در دانلود مشکلی نداشته و شما اولین نفرید! اما باز هم راهنمای دانلود در زیر آورده شده!↓↓↓
(جهت دانلود ابتدا روی لینک دانلود کلیک نمایید سپس صفحه ای باز میشود که شمارنده بصورت معکوس در حال شمارش است حدود 20 ثانیه صبر کنید سپس بر روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید سپس صفحه ای دیگر باز میشود بر روی دانلود با سرعت کم کلیک کنید سپس باز هم شمارنده ای بصورت معکوس در حال شمارش است حدود 80 ثانیه صبر کنید سپس بر روی ایجاد لینک دانلود کلیک کنید سپس بر روی دانلود فایل کلیک کنید)
خیر با بلواستکس هم باید بلواستکستون روت شده باشه!
موفق باشید

سلام یه سوال دارم.چطوری تکرار میشه؟ چون مثلا اگه 1 دقیقه ضبط کنی 1 دقیقه هم تکرار میکنه! تکرار خودکار چیزی نداره عایا؟!؟!

پاسخ:
با سلام
خیر خیلی بیشتر تکرار میشه یا بینهایت تکرار میشه یا  200 دقیقه به بالا! 
موفق باشید
بهم نخندینا...من دیدئو و دامی اسپراتم زدم..روتم کردم....ولی بلد نیستم...خاهشن کمـــــــک
پاسخ:
با سلام
دلیلی نداره ما به شما بخندیم!
تو ویدیو همه چیز واضحه که! کجاشو بلد نیستید؟!
دسترسی روت بهش دادم ولی دوباره همونه.رمم رو هم خالی کردم بازم همونه.میشه راهنمایی کنین.

پاسخ:
با سلام
یک بار برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید گوشیتونو هم ریستارت کنید احتمال داره مشکل حل بشه!
ببخشید من گوشیم روت هست و همه برنامه های روت برام کار میکنه به غیر از این وقتی برنامه رو باز میکنم میگه روت فایلد میشه راهنماییم کنین

پاسخ:
با سلام به برنامه ای که باهاش به برنامه هایی که به روت نیاز دارند دسترسی روت میدید(مثل super user) مراجعه کنید و از اونجا به dummysprite دسترسی روت بدید و گزینه allow (به معنی اجازه دادن) رو براش فعال کنید.
باتشکر
باعرض سلام به ادمین     ادمین برای من هم هم روت شبیه ساز برای اندروید بفرست بعد  نرم افزار فروت کرفت دو را برام لینکشو بفرست  دستت طلا و خسته و ناامید نباشید
پاسخ:
 با سلام
اگه منظورتون  بلواستکس روت شدس برای دانلود (کلیک کنید)
و منظور بعدیتون هم ربات فروت هست تو مطلب لینکش موجود بود با این حال میتونید برای دانلود (کلیک کنید)

اگه میشه یه روش واسه روت کردن شبیه ساز اندروید بگید اگه میشه به ایمیلم روش رو بفرستید اینجا پیام ها زیاده شاید نتونم پیامم رو پیدا کنم

پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.
سلام خوبید ببخشید میشه با برنامه ی faramarootگوشی رو روت کرد ...ایا مشکلی پیش میاد یانه ....گوشی من huawei g610 هست
پاسخ:
با سلام
بنده تا به حال با این نرم افزار هیچ گوشی رو روت نکردم و اطلاعی ندارم شما میتونید از روش هایی که داخل سایت گفته شده استفاده کنید که خیلی ساده هم هستند(کلیک کنید) یا بدید بیرون براتون روت کنند!
ضمنا وقتی نظری میدید که نیاز به پاسخ داره لطفا خصوصی ارسالش نکنید!!!
باتشکر
داداش واقعا مرسی دستت درد نکنه عالی فقط بعضی وفقط ها کارت انتخاب نمیکنه
پاسخ:
با سلام و تشکر از شما
این مشکل هم راه حل داره!! 
 فقط وقتی که ارور میده "حداقل یک کارت انتخاب کنید" ببینید گزینه باشه کجاست محلشو یادتون باشه بعد وقتی میخواید تاچ هاتون رو ضبط کنید و وقتی میخواید یه کارتی رو انتخاب کنید اون جا رو لمس کنید اگه اینکارو بکنید اگرم کارت انتخاب نکنه خودش گزینه باشه رو میزنه و به پول جمع کردن ادامه میده!!باتشکر

سلام اگر بدون روت برنامه رو دان کنم چی میشه لطفا سریع جواب بدید
پاسخ:
با سلام
چیزی نمیشه فقط برنامه باز نمیشه :) چون باید گوشیتون روت باشه:)
باتشکر
۲۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۱ یه بنده خدا
سلام...من از اون برنامه ای که گذاشتین نتونستم ربات رو دانلود کنم.....اگه میشه خود ربات را جایی اپلود کنید و لینکش را بدهید
پاسخ:
با سلام
کدوم برنامه؟؟ این لینک دانلود خود رباته نه چیز دیگه ای!! (کلیک کنید)
اگر نمیدونید چطور دانلود کنید(کلیک کنید)

دروغه تو عابدیت حدید فهمیدن سوال ازت میپرسه آگه آشتباه جواب بده کیک میشی و 100درصد روبات آشتباه جواب میده

پاسخ:
با سلام
100% اشتباه جواب میده شما چطوری اینقدر با اطمینان میگی!ربات چجوری میخواد جواب بده اصلا!!! برای جواب باید یه متن یا عددی رو وارد کنه!! که شما اگر تاچ هاتون طبق ویدیو باشه به هیچ وجه  اون کادر سوال رو تاچ نمیکنه و به فرض هم که اون قسمت رو تاچ کرد بازم باید یه متن یا عددی چیزی رو وارد کنه که به فرض میگیم این کارو هم کرد!! اما الان تازه باید دکمه انجام شد یا done رو بزنه  که اونم میگیم بر فرض محال زد بعد تازه باید تایید رو بزنه که جواب سوال داده بشه!!! که بر فرض محال اینم زد(غیر ممکنه که همه رو تاچ کنه) خب بازم مشکلی نیست فقط نمیزاره به ماموریت رفتن ادامه بدید و باز سوال میپرسه که اونم خودتون هر وقت به گوشی سر زدید میاید جواب میدید.ضمنا تو همین اپدیت جدیدی که شما عرض کردید بنده خودم چندین بار جواب رو اشتباه زدم اما هیچ مشکلی پیش نیومده !! بازم اگر میترسید(که ترستون بی مورده) میتونید استفاده نکنید بنده که شما رو مجبور نکردم! من خودم چند روزه استفاده میکنم هیچ مشکلی هم پیش نیومده!! ضمنا اشتباه (آ) نمیخواد , آپدیت به این شکل نوشته میشه , اگه (آ) نمیخواد , روبات (و) نمیخواد , نقطه جدید هم نذاشتین:)
ممنونم ببخشید قبیله فعال سراغ ندارید؟؟؟یعنی شما باچیزی که گفتید نباید روت کنم چون من لپ تاپ ندارم میشه نوع دیگری از هک روهم بزراید ممنون میشم؟؟؟
پاسخ:
با سلام
نه متاسفانه قبیله ای سراغ ندارم!
نه شما میتونید روت کنید بنده هم گوشی خودمو با کامپیوتر خانگی روت کردم نه با لپ تاپ فقط گفتم اگه برق قطع بشه ممکن دستگاهتون آسیب ببینه!! 
که احتمال اینکه برق قطع بشه هم خیلی کمه!!
ولی در هر صورت یه ریسکه!!
و هر طور بخواید هک کنید به روت احتیاج داره.باتشکر
سلام ممنونم ار وب خوبتون میخواستم ببینم با این ربات سازنده هایی بازی متوجه نمیشن واکم رو حذف نمیکنن ؟ من برنامه فروم روت رودارم بهم اموزش بدین گوشیم روروت کنم درضمن اگر کسی قبیله خوبی داشت بگه سطحم۶۱هست وقدرتم هم ۱۷۹ک نام اک هم مونال هست باتشکر 
پاسخ:
با سلام 
خیر متوجه نمیشن چون فکر میکنن خود شما بازی میکنید.
و اما اموزش روت یا به این قسمت وبلاگ مراجعه کنید (کلیک کنید) و یا به این سایت مراجعه کنید و آموزش آنجا را مورد استفاده قرار بدید(کلیک کنید).ضمنا توجه داشته باشید مسئولیت هرگونه اتفاقی بر عهده خودتان میباشد پیشنهاد میشه با لپ تاپ اقدام به روت کنید چون اگر از رایانه های خانگی استفاده کنید در صورت قطع برق امکان از بین رفتن گوشیتون وجود داره.باتشکر
 با سلام و تشکر از سایت خوبتون میخواستم بدونم ایا رباتی سریع تر از این ربات وجود داره ک همین کارو انجام بده؟
پاسخ:
با سلام
ممکن بعضی نرم افزار های دیگری هم موجود باشن که اینکارو انجام بدن اما متاسفانه بنده اطلاعی ندارم.باتشکر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اگه میشه منو راهنمایی کنید و به شما ***********
پاسخ:
با سلام
در چه موردی؟
ممنون از پاسختون ببینم چیمیشه  شایدم یه دوسه ماه بعد فروختمش
پاسخ:
باسلام
موفق باشید.
یا کمتر میخرن؟
پاسخ:
با سلام
پاسخ شما در نظر قبلی داده شده.باتشکر
باسلام من یه اکانت دارم تو فروت  ۴میلو خورده ای قدرت دارم دوتا مومیایی ۲ دارم اماده جهشه سطح بانکمم لول اخره تو هر ماموریتم ۸۰۰ تا سکه میده خاستم ببینم این اکو چند میخرن مثلا ۴۰۰ تومن خوبه یا کمتر ؟
پاسخ:
با سلام
تا اونجایی که من اطلاع دارم اک هیول فول 800 میلو به زور دویست میخرن!شما اک با قدرت 4 میل میخواید بفروشید چهارصد!!! غیر ممکنه!! بنظرم نفروشید بهتره چون بفروشید ضرر کردین.باتشکر
افرین راستش واقا هکی بدون روت وجود نداره منم خاستم امتحانتون کنم ببینم صداقتتون چقدره اینکه گفتین برداشتن گوشی کار درستی نیست واقا فهمیدم شما ادم صادقی هستید راستش دقیقا میخاستم ببینم ارزش روت داره یا این هک الکیه ولی الان فهمیدم که شما هیچوقت دروغ نمیگین این سایتو حتما به تمام دوستام معرفی میکنم با تشکر فراوان از همکاران و سایت خوبتون
پاسخ:
با سلام

:)
:)
مانیز متشکریم.
با سلام و تشکر از سایت بسار خوبتون دوستم یه هک پیدا کرده که درست مثل همینه ولی نیاز به روت نداره اگه خاستید میتونم شب یواشکی گوشیشو کش برم و هکو ببینم اگه خاستید بگید که هکو بگم 
پاسخ:
با سلام
بنده فک نمیکنم هکی بدون روت وجود داشته باشه اما اگه باشه که خیلی خوبه کار خیلی از دوستان راه میفته! اما گوشی دوستتونو یواشکی برداشتن کار درستی نیست ازش بخواید بهتون یاد بده اگه بهتون یاد داد که خیلی خوبه :) اگرم یاد نداد اشکالی نداره! باتشکر
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۱ علی روح نواز
سلام ببخشید من دوتا دستگاه دارم ویکیش روت هست که گوشیه بابامه اکانت قوی من توی تبلت خودمه وربات روفقط گوشی بابام میاره خواستم بدونم که اگر کد بازیابی اکانت تبلتم رو تو گوشی بابام بزنم وباگوشی بابام بااکانت خودم ربات فعال کنم بعد فردا اش گوشی بابام اکانت اولیش رابیارم ودوباره  فقط توی تبلتم باشه که کلی سکه داره خطر زا نیست ایا؟ مثلا امکان داره وقتی که دوباره ریختم توتبلتم ارور بده؟یک سوال دیگه اگر سرور بفهمه که من ربات ریختم قطعا اکانتم حذف خواهد شد یااینکه نه امکان فهمیدن سرور یک درصده لطفا جواب بدید ممنون
پاسخ:
با سلام
جواب سوال اولتون: نه چه خطری با کدبازیابی میتونید اکانت رو در هر دستگاهی اجرا کنیدومشکلی پیش نمیاد.
جواب سوال دومتون:احتمال اینکه سرور بفهمه بسیار پایین است چون فکر میکند که خود شما بازی میکنید فقط کافیه وقتی ازتون سوال پرسید مثلا 2+2 جواب رو که میشه 6 :) وارد کنید و تایید رو بزنید تا برنامه به کارش ادامه بده.باتشکر
سلام ببخشید میخواستم بدونم هنوزم اگر به پست الکترونیکی که گفته بودین پیام بدیم پول واریز میشه یا نه ممنون از سایت عالیتون
پاسخ:
با سلام
کدوم پست الکترونیکی؟ چه واریزی؟؟ متوجه نشدم!!
اگه جواب ما رو هم بدید ممنون میشم
پاسخ:
سلام
کمی صبر نشانه ایمان شماست:)
با سلام و عرض خسته نباشید. من او iOS بازى میکنم. میخواستم ببینم برا iOS هم هکشو دارید؟
 با تشکر
پاسخ:
با سلام 
بنده ios ندارم و نمیدونم که میشه این هکو انجام داد روی ios یا نه اما اگر نرم افزاری میشناسید که تاچ رو ضبط و سپس اجرا میکنه میتونید ازش استفاده کنید.باتشکر
میخواستم بدونم اگه از برنامه استفاده کنم احتمال بلک شدن بازیم هست یا نه لطفا سریع جواب بدین
پاسخ:
با سلام خیر

اما بهتره زیاد از آن استفاده نکنید.با تشکر
می خواستم بدونم حتماباید در بلواستکس اجرابشه یا درگوشی هم میشه اجراش کرد؟
پاسخ:
با سلام
بله در گوشی هم میتوان از آن استفاده کرد ما بدلیل اینکه کیفیت فیلم پایین نباشد از بلواستکس استفاده کردیم.باتشکر
با سلام 
من ارمان ۲۵ریش سفید قبیله کارادایی با رتبه ۶۵هستم من خودم از برنامه های سریع تر اصتفاده میکنم این برنامه روهم لطفا از سایت بردار چون باید ادمای محدودی اینا رو بدونن با تشکر 
پاسخ:
با سلام
هدف ما کمک به پیشرفت دیگران تو بازیه پس اینکارو نمیکنیم:)

با سلام

من از بلو استکس روت شده استفاده میکنم میرمحرکت ضبط کنم ضبط میشهبعد میزنم رو اجرا موقع اجرا ی بار کلا حرکتو انجام میده بار دوم میاد انجام بده اشتباهی کارای دیگه میکنه مثلا کارت نمیزاره لطفا سریع جواب بدین خیلی لازمم( البته منطقی)

پاسخ:
با سلام
این مشکلات وجود داره شما باید یبار دیگه ضبط کنید و یا بهتر ضبط کنید و مثلا تعداد ماموریت هایی رو که ضبط میکنید کم و زیاد کنید و دقت کنید که اولین ماموریت رو با اونایی که مثل نبرد انجام میشه توی ضبط نزارید.با تشکر
سلام اگه میشه نسخه روت شده بلو استک رو بگزارید با تشکر دمتون گرم خیلى سایت خوبیه
پاسخ:
با سلام

لینک دانلود(کلیک کنید)

و می خواستم بدونم که وقتی این سوال رو میپرسه که مگید عدد وارد نمیکنه برنامه غیر فعال میشه و ما باید برگردیم و از اول اجرا کنیمش

پاسخ:
با سلام
خیر برنامه غیر فعال نمیشه و همچنان به کار خود ادامه میده و نقاطی رو که شما تو ضبط تاچ کردید لمس میکنه شما فقط کافیه جواب سوالو بدید و تایید رو بزنید تا برنامه به کارش ادامه بده.باتشکر

 ممنون از سایتتون واقعا عالیه

پاسخ:
سپاس

داداش من میترسم وقتی که فروت کرفت از ما سوالی میکند این برنامه ای که برایه هک گزاشته اید حروفی اشتباهی  وارد کند و بازی من بسته شود لطفا سریع جواب بدید

پاسخ:
با سلام
این اتفاق که این برنامه حروف رو وارد کنه 0.1% هست اما اگه زد هم تازه باید تایید هم بزنه که اونم میگیم احتمالش 0.000000000001% باشه اگه زد هم مشکلی پیش نمیاد:) فقط باید دوباره جوابو صحیحو وارد کنید:).باتشکر
چرا وقتی وارد برنامه میشم قسمت اول که روی ایکن کلیک میکنم فقط یه ارور میده؟
من روی بلو استکس اینو اجرا میکنم و یه سوال دیگه چرا دکمه های home و bake توی بلو استیکس من وجود نداره؟
لطفا جواب بدید .
پاسخ:
با سلام
برای اینکه با ارور مواجه نشید باید از نسخه روت شده بلواستکس استفاده کنید,و پاسخ سوال دومتون برای اینکه دکمه های هوم و بک به بلو استکس برگردن از قسمت تنظیمات بلواستکس زبان رو به انگلیسی تغییر بدید.با تشکر
با سلام اگه میشه بگید چگونه باید بلو استک رو روت کرد؟
پاسخ:
با سلام
نسخه روت شده رو دانلود کنید.
سلام
خواستم بدونم اگه ما هکو فعال کردیم و خواستیم اون هکو غیر فعال کنیم باید چیکار کنیم؟

لطفا تصویری توضیح بدین
پاسخ:
با سلام
بر روی این علامت (کلیک کنید)تاچ کنید تا ربات متوقف شود.با تشکر
آقا یا خانوم نمی دونم دمت خیلی خیلی خیلی ممنون دنبال همچین برنامه ای می گشتم بازم بزاریم دمتون گرم ماچ ماچ ماچ خخخ
پاسخ:
سپاس
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۲ پارسا عاجلی
ببخشید میشه بدون روت هک کر د یا نه.ممنون
پاسخ:
با سلام
خیر
سلام امکان بن شدن هست؟
پاسخ:
با سلام
خیر,اما بهتر است زیاد از آن استفاده نکنید.
باسلام ممنون می شم اگه یکمی هم درباره‌ی روبات کلش صحبت کنید با تشکر!
پاسخ:
با سلام
متاسفانه اگر بخواهید از این ربات برای کلش استفاده کنید باید اشتراک تهیه کنید که گرون در میاد  اما میتونید از ربات هایی که برای بلواستکس ساخته شده اند و بر روی pc اجرا میشوند استفاده کنید(که البته پیشنهاد نمیشود امکان بن شدن وجود دارد بهتره خودتون بازی کنید تا از بازی هم لذت ببرید)با تشکر
سلام ببخشید می خواستم برم که من آوند پاک کردم و دوباره بهش اجازه روت شدن دادم و دستگاه را ریستارت کردم و حتی یک رم نو هم انداختم و مطمئنم که 100 درصد دستگاهم روت است ولی باز هم این ارور را می دهد لطفا بگویید چکار کنم؟

پاسخ:
با سلام
از repetitouch  استفاده کنید.
با سلام نرم افزار دیگری سراغ دارید که روت هم بخواد
پاسخ:
با سلام
میتونید از نرم افزاز هایی که تاچ رو ضبط و سپس اجرا میکنن استفاده کنید مثلRepetiTouch.(دوست عزیز کمی صبر داشته باشید بعضیا دو هفته بعد از اینکه نظر دادن جواب گرفتن شیش ماهه که به دنیا نیومدید)
 متن ارور:
Obtain root failed, please root your device first or check whether SD card is full? Your device already rooted , please delete dummysprite from supersu and try re-obtain root from dummysprite setting again. If this still not solved please reboot your device and retry
پاسخ:
با سلام
با چه نرم افزاری گوشیتون رو روت کردید؟ super su رو گوشیتون نصب شده؟؟؟

یا گوشیتونو درست روت نکردین,یا کارت حافظه تون پره که باید فضاشو آزاد کنید.
 اگر supersu رو گوشیتون نصبه dummysprite رو از supersu حذف کنید و دوباره از اول بهش دسترسی روت بدید اگه دیدید باز ارور داد گوشیتونو ریستارت کنید و دوباره امتحان کنید. (دوست عزیز کمی صبر داشته باشید بعضیا دو هفته بعد از اینکه نظر دادن جواب گرفتن شیش ماهه که به دنیا نیومدید)
سلام ببخشید اگر می شود به این سوال من زود جواب دهید
راستش من دستگاهم را روت کردم و با برنامه یک check root مطمئن شدم که روت شده است و رم هم داخل دستگاهم انداخته ام ولی وقتی که می خواهم این ربات را اجرا کنم error می دهد 
لطفا سر تر جوب مرا بدهید با تشکر فراوان از زحمات شما

پاسخ:
سلام
متن ارور؟
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ ابوالفضل واقعی شما خودتون دارید
واقعی شما خودتون دارید
پاسخ:
باسلام
اینجانب دیگر فروت کرفت بازی نمی کنم!
اما این عمل شدنیسیت و بنده خود نیز امتحان کرده ام.باتشکر
ببخشید جواب مرا نمی دهید
پاسخ:
با سلام
پاسخ داده شد.
سلام  ببخشید می خواستم بگم که من بلد نیستم که تبلتم را روت کنم می شود ببرم و به بیرون بدهم تا برای روت کنند و سپس این نرم افزار را بریزم؟
و اینکه می خواستم بدانم که این نرم افزار تا چند بار کارهایی را که ما در فرصت کلفت ضبط کرده آیم را انجام می دهد؟
پاسخ:
با سلام
ببرید بیرون دیگر نیازی به نصب این نرم افزار نیست!(اما دیگر رایگان هم نیست:)

سوال دومتون رو متوجه نشدم
خیلی ممنون سایتتون ابول داره 

پاسخ:
سپاس
سلام دوست عزیز من نمیتونم گوشیمو روت کنم خواهش میکنم اگه راهی بدون روت هست بگین من واقعا از سایتتون خوشم اومد لطفا نا امیدم نکنین ممنون
پاسخ:
با سلام 
راهی بدون روت نیست,تمام برنامه هایی که این کارو انجام میدن نیازمند روت هستن.(چرا نمیتونید روت کنید؟؟)
با سلام اگر کد بازیابی رو تغیر دهیم بازی برای همیشه پاک نمیشه ؟ یعنی اگه کد بازیابی قدیمی رو بزنیم بازم اک قدیمی رو میاره؟

پاسخ:
با سلام
 هنگامی که ک بازیابی را تغییر دهید بازی پاک نمیشود فقط رمز ورود به آن که همان کد بازیابی است تغییر میکند ضمنا بایستی کد بازیابی جدید را برای ورود به بازی وارد کنید و کد بازیابی قدیمی دیگر اعتباری ندارد.باتشکر(لطفا از دادن چند نظر یکسان خودداری کنید)
با سلام و ارز ادب میخاستم ببینم اکانت لول ۱۳۰ در فروت کرفت را چند میخرند

پاسخ:
با سلام
اصل قدرته لول بالا پایین زیاد تاثیر نداره! (عرض ادب اینطوریه دیدم تو همه کامنتا اشتباه نوشتید گفتم بگم)
خیلی خیلی خیلی خیلیی خیلی خییلیی ممنونممممممممممممممم
پاسخ:
با سلام
ما نیز ممنونیم.
باسلام و ارز ادب می خاستم ببینم میشود با جهش دو کارت لول ۷ کارت هیولا به دست اورد ؟

پاسخ:
با سلام
خیر.
با سلام و ارز ادب میخاستم از پاسخ گوییتون و برنامه ی خوبتون تشکر کنم 

پاسخ:
با سلام
ممنونیم.
سلام
یرای من مینویسه 236 دقیقه
ولی کاری نمیکنه
پاسخ:
با سلام
مگه میشه!! همه کارارو درست انجام دادید؟
سلام خسته نباشید
من کامل متوجه نشدم
وقتی ضبط کردی فعالیت رو و بعد اجرا میکنی کاری نمیکنه
راستی باید توی بازی بمونی موقع فعالیت برنامه؟

پاسخ:
با سلام
چرا کار نکنه !! حتما یه قسمتو اشتباه انجام دادید/آره باید تو بازی بمونید
با سلام و عرض ادب میخاستم ببینم وقتی کارت کریستال را خریداری میکنید قدرت ان چقدر است مثلا پرتقولا را وقتی از بسته های کارت میخریم ۲۵۵کا قدرت دارد میخاستم ببینم  میزان قدرت کارت کریستال بین چند تا چند کا قدرت داره

پاسخ:
با سلام قدرت اولیه این کارت ها به اندازه کارتهای هیولا و یا حتی کمتر میباشد.باشتکر
 سلام.میخواستم بدونم اگه با این برنامه کار کنیم باعث نمیشه که از بازی بن بشیم؟
پاسخ:
با سلام
خیر
با سلام و ارز ادب می خاستم ببینم برای روت گوشی حتما باید نرم افزار exe رو روی کامپیوتر نصب کرد و دوم اینکه چجوری دستگاه رو به کامپیوتر وصل کنیم

پاسخ:
با سلام
بله باید نرم افزار را روی کامپیوتر نصب کرد(نام نرم افزار exe نیست! فرمت آن میباشد) و دستگاه رو با کابل باید وصل کنید دیگه!! ضمنا فراموش نکنید که قبل از اتصال دستگاه به کامپیوترusb deugging را فعال کرده باشید و همچنین کامپیوتر نیز باید به اینترنت متصل باشد.
باتشکر
دوست عزیز این برنامه هر چه قدرظبط بکنی میره نمیشه یه کاری کرد خودش 4یا5ساعت بره
پاسخ:
با سلام
خیر دوست عزیز وقتی شروع بکار میکنه یه پیغام میده مثلا 234min و 234 دقیقه این عملو انجام میده پس به همون اندازه نیست خیلی بیشتره.با تشکر
سایتت خیلی خوبه برنامه هک کردن فروت کرفت(بدون نیاز به روت) رو هم سراغ دارین لطفا زود جواب بدین
پاسخ:
با سلام
خیر فکر نکنم موجود باشه.باتشکر
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۷ ادوااکاگنت
شما هکری
پاسخ:
با سلام
آخه کجای من به هکرا میخوره:))
با سلام و درودی فراوان بر شما دوست عزیز.
می خواستم از زحمات شما تشکر کرده و بگویم سایت بسیار عالی دارید.
من خودم خیلی از فوت و فن هارا در این سایت یاد گرفتم.
دوست دار شما مرصاد.
پاسخ:
با سلام
نظر لطف شماست دوست عزیز.
ادمین خیلی گلی ممنون از سایت خوبت بازم ترفند یاد بده . اگه شد اعتبار کافه بازارو هک کن 
پاسخ:
با سلام
اگر مشغله ی کاری اجازه داد چشم,در مورد هک اعتبار کافه بازار هم فکر نکنم امکان پذیرباشه!با تشکر 
Record error
این خطا رو میده
یعنی ضبط نمیکنه
پاسخ:
با سلام 
گوشیتون روت هست؟
با سلام خدمت دوست گرامی طبق گفته ها عمل میشه ولی وقتی دگمه مورد نظر رو میزنم ضبط خطا میده میشه علتشو بگین
پاسخ:
با سلام 
 دقیق تر بگویید چه خطایی میده ! باتشکر
تو کلش هم میشه اینطوری استفاده کرد
پاسخ:
با سلام 
بله باتشکر

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۷ amirhossein shafiee
سلام لطفا هک های جدید تری بزار ممنون از وب عالی شما.
پاسخ:
باسلام
مثلا در چه مورد ؟
سلام. ببخشید نرف افزارش پولیه..چطور باید از کجا شارژش کنیم اخه یک ساعت بیشتر کا نمیده
پاسخ:
با سلام خیر این نرم افزار پولی نیست شاید اشتباهی در استفاده انجام دادید که کار نمیکنه,اگر مشکل همچنان باقیست یکبار آنرا clear date کنید 
باتشکر
سلام من دوتا مشکل دارم،اول اینکه برای من تو بازی که انجام میده میبازه،و دوم اینکه بعد دو یا سه تا ماموریت وایمیسته
لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام 
دوست عزیز برد و باخت دست خودتونه باید کارت قوی در وزارت بگذارید تا پیروز شوید,ودرمورد اینکه متوقف میشه امکان داره که شما لمسی اشتباه انجام داده باشید و در حین ماموریت عملیات دیگه ای همانجام داده باشید که این مشکل پیش ما آید.باتشکر

بد نبود:)
پاسخ:
:)
باسلام,ببخشید نمیشه گوشی روت نباشه؟
پاسخ:
خیر برای استفاده از نرم افزار حتما باید دستگاه شما روت باشد.باتشکر
سلام من برنامه رو دانلود کردم  ولی بازیه فروت کرفت توش نیست باید چه کنم لطفا جواب بدین ممنون میشم 
پاسخ:
با سلام نیازی به وجود بازی درون برنامه نیست,فقط کافیست طبق توضیحات عمل کنید.
کار می کرد اما پول کم جمع میکرد . خوبه
پاسخ:
شرمنده
۲۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۵۸ نسیم دل انگیز
خوبه
پاسخ:
لطف دارید
سلام خوبه ولی اگه جواب سوال رو هم میداد خیلی بهتر بود
پاسخ:
شرمنده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>