ربات جدید فروت کرفت! :: همه چیز درباره فروت کرفت

همه چیز درباره فروت کرفت

ربات جدید فروت کرفت!

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ

چندی پیش یک ربات در سایت قرار گرفته بود که در بازی به طور خودکار ماموریت می رفت! که به علت امکانات کمی که داشت زیاد مورد استفاده قرار نمی گرفت! به همین دلیل قصد معرفی رباتی جدید با مشخصاتی که در تصویر میبینید برای بازی رو داریم! جهت دانلود و مشاهده آموزش ربات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

توجه داشته باشید این ربات نیز نیاز به روت بودن گوشی شما دارد!

آموزش روت اندروید


ابتدا ربات رو از لینک زیر دانلود کنید!

دانلود ربات فروت کرفت!

نکته:جهت دانلود ابتدا بر روی لینک فوق کلیک نمایید سپس در صفحه جدید حدود بیست ثانیه صبر کنید و سپس در بالای صفحه بر روی رد کرد تبلیغ کلیک نمایید!

بعد از دانلود و نصب ربات ویدیو زیر را مشاهده کرده و طبق آن عمل کنید!

جهت دانلود و یا مشاهده ویدیو کلیک کنید!

نکته:جهت دانلود یا مشاهده ویدیو ابتدا بر روی لینک فوق کلیک نمایید سپس در صفحه جدید حدود بیست ثانیه صبر کنید و سپس در بالای صفحه بر روی رد کرد تبلیغ کلیک نمایید!


نکات قابل اهمیت:

1-جهت باز شدن منوی برنامه کلید کم کردن صدا را فشار دهید!

2-بعد از اینکه دیگر کارتان با ربات تمام شد بهتره ربات را متوقف (stop) کنید!


اگر از ویدیو چیزی متوجه نشدید کارهای زیر ر دنبال کنید!

ابتدا وارد برنامه بشید و استارت رو بزنید سپس برای اینکه منوی ضبط کردن باز بشه باید کلید کم کردن صدا رو فشار بدید و گزینه record رو بزنید و شروع به ضبط کردن بکنید و برای متوقف کردن عمل ضبط هم دوباره کم کردن صدا رو فشار بدید!


با توجه به اینکه این نرم افزار بر روی بلواستکس اجرا نمیشود! و شاید دوستانی هم دستگاه اندرویدی نداشته باشند و یا نمیخواهند و یا نمیتوانند دستگاهشان را روت کنند برای آموزش استفاده از این ربات در کامپیوتر به لینک زیر مراجعه کنید!

کلــــــــــــــــــــــــیک کـــــنــیـــــــــــد


با تشکر از جناب آقای Hoseyn جهت معرفی ربات.

نظرات (۸۴)

روت یعنی چی؟
پاسخ:
کلیک کنید.
سلام
من وقتی استارت رو میزنم میرم تو فروت چند با ماموریت میزنم بعد فیلم‌های میدم بهش رباط از تو فروت در میاد میرسه تو برنامه دوباره میرسه تو فروت کجا رو اشتباه کردم؟
پاسخ:
سلام
یک بار دیگه ضبط کنید.
احتمالا مشکلی در هنگام ضبط پیش اومده.
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۷ سایت هک فروت امتحان کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
www.*********************.com
پاسخ:
داداش داری بدجوری اشتباه میزنی :|
این روشای دزدیدن اکانت دیگه قدیمی شده :/
برو آدم شو :/
***
دوستان توجه کنید به هیچ وجه کد بازیابی اکانت و ایمیل متصل به بازیتون رو در اختیار کسی نذارید و اونارو به ایمیلی هم که ادعا میشه باعث میشه اکانتتون فول و از این چرت و پرت ها بشه :| هم به هیچ وجه نفرستین.
تمامی این کارها برای دزدیدن اکانت شماست :|
موفق باشید.
داداش واس من عمل کرد ممنون ولی
تو ویدیو قدرت انتخاب شده از قدرت طرف بیشتره ولی مال من از همون اول صفره و هر بار میبازه
پاسخ:
سلام
دوست عزیز شما باید کارت هاتون رو در وزارت حمله بزارید و با کارت سطح یک ماموریت برید.
موفق باشید.
سلام  وقتی میرم تو ربات میزنم رو استارت ارور میده میگه گوشیت روت نیست در سورتیکه گوشیم روته
پاسخ:
سلام
دسترسی روت بهش دادید؟
سلام من وقتی تنظیم میکنم که بره ماموریت همش میره کنار درحالی که من فقط یه کارت انتخاب میکنم میرم ماموریت
لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
لطفا واضح تر توضیح بدید...
سلام 
ی سوال داشتم؟ چرا وقتی که من  پنج نفرو دعوت میکنم  و به لول 8 میرسونن به من کارت نمیده قبلا میداد اما دیگه نمیده.
چرا؟
پاسخ:
سلام
اطلاعی ندارم بهتره به پشتیبانی بازی ایمیل بدید.
سلام میخواستم بدونم برای iosهم هست این برنامه
پاسخ:
سلام
بنده چون IOS ندارم اطلاعی ندارم! ممکنه موجود باشه...
گوگل بهترین دوست شماست :|
سرچ کنید ببینید برنامه ای برای ضبط و تکرار تاچ ها موجوده برای آی او اس یا خیر اگه موجود باشه میتونید ازش استفاده کنید...
سلام
روی بلواستکس کارنمیکنه ضبط میکنه انجام نمیده
پاسخ:
سلام
از RepetiTouch استفاده کنید.
هم بهتره و هم کار باهاش راحت تره.
میشه به برنامه معرفی کنید که گوشمو روت کنه
پاسخ:
سلام
گوگل بهترین دوست شما :|
سلام ببخشید این روباط جدید سوال جواب نمی‌دهد وقتی هم میخوای خودت جواب بدی 
شوروع می‌کنه چرت نوشتن کمک کنید
پاسخ:
سلام
مگه ما گفتیم که جواب میده!؟
این ربات فقط تاچ ها رو تگرار میکنه وقتی سوال پرسید خودتون باید جواب بدید.
اقا نمیشه بدون روت اجراش کرد
پاسخ:
سلام
خیر.
سلام
با تشکر از پاسخ قبلی شما
من سرعت ربات رو کم کردم اما به جای انتخاب کارت فقط صفحه کارت هارو رد میکنه و کارت رو انتخاب نمیکنه !
کلا ضربه نمیزنه 
چیکارش کنم خوب کار کنه؟
پاسخ:
سلام
میتونید از RepetiTouch استفاده کنید!
برای دانلود کلیک کنید.
سلام
ببخشید ربات من بعد از اینکه ضبط تموم میشه و دستور اجرا بهش میدم ضربه نمیزنه فقط لمس میکنه . آیا توی تنظیماتش جایی واسه محکم تر ضربه زدنش وجود داره؟
ممنونم
پاسخ:
سلام
احتمالا سرعت رو بیش از حد زیاد کردید سرعت رو کاهش بدید احتمالا مشکلتون حل بشه!
ببخشید مال من نمیتونه مامو یت بره کلیک میده ها اما نمیره
پاسخ:
سلام
لطفا واضح تر توضیح بدید!
ببخشید من شبیه ساز روت منظورم بود ببخشید.
پاسخ:
سلام
بازم میتونید از همون شبیه ساز ها استفاده کنید :)
سلام ببخشید میشه یه شبیه ساز اندرویید به من معرفی کنید
پاسخ:
سلام
BlueStacks
Nox
Memu
جواب بدین او صفه اینگلیسیه تو روبات جدید وقتی میزنم شوروع سه یه پنجره واز میشه
تو ش اینگلیسی هست باید چیکار کنم صفه اصلی بیاد

پاسخ:
سلام
متوجه نشدم! لطفا عکس تهیه کنید و بفرستید.
سلام
ببخشید من سفارش دادم
میخواستم بدونم با وجود آپدیت های جدید فروت کرفت بازهم فروت کرفت کار میکنه یا نه؟
پاسخ:
سلام
بله هنوز کار میکنه.
برای معدنم کار میکنه
پاسخ:
سلام
بله
سوال امنیتی چی؟
پاسخ:
سلام
این ربات سوال امنیتی رو رد نمیکنه! میتونید از ربات زیر استفاده کنید.
کــــــــــــلـــــــــیــــــــــک کـــــــــنـــــــــیـــــــــد.
 میشه یه رباتی درست کنی که نیاز به روت نداشته باشه واسه اندروید باشه
پاسخ:
سلام
خیر :/
این ربات ها رو هم ما نساختیم :/
و فکر نکنم هیچ رباتی باشه که بدون روت کار کنه :/

سلام.
من این رباتو دانلود کردم و طبق فیلم همه کارها رو انجام دادم ولی وقتی دکمه Play رو میزنم هیچ اتفاقی نمیوفته!! :-(
پاسخ:
سلام
از سایر ربات ها استفاده کنید.
آیا  نسخه ای برای گوشی یا تبلت ندارین یا فقط برای کامپیوتره
لطفا پاسخ دهید
پاسخ:
سلام
از همین نسخه میتونید برای گوشی هم استفاده کنید.
سلام بابا جان خودتدن یه ربات درست حسابی بزارید
پاسخ:
سلام
ربات هایی که قرار دادیم همه خوب کار میکنن!
اما اگه رباتی میخواید که از سوال امنیتی عبور کنه ربات زیر پیشنهاد میشه.
این ربات کار نمی‌کنه!!!
پاسخ:
سلام
خیر دوست عزیز کار میکنه!
سلام.من در برنامه ی ربات که میرم روی دکمه ی استارت که میزنم یه چیز انگیلیسی مینویسه و اونجا رو باز نمیکنه .خواهشا پیگیری کنید.
پاسخ:
سلام
متن پیغام لطفا!
دادا اگه بخوام رو ممو(شبیه ساز ویندوز)نصب کنم اوم باید روت باشه؟


فقط ماموریت میره یا هرکاری که خودمون ضبط کنیم انجام میدع؟
پاسخ:
سلام
بله باید روت باشه.
هر عملی که ضبط کنید رو تکرار میکنه!
سلام 
مشکل قبلیم حل شد  ولی یه سوال دارم 
نمیشه سرعت عملشو بالا برد؟
پاسخ:
سلام
بله در ویدئو هم ماسرعت رو افزایش دادیم!
در زمان 1:07 در ویدئو میتونید ببینید که چطور سرعت (speed) رو تغییر بدید!

دوتا چیز اینکه برای من همش میره سمت راست و ینکه  من الان ربات با گذر از کد. خریدم چرا تحویل نمیدید
پاسخ:
سلام
متوجه نشدم!؟
ما سفارش جدیدی دریافت نکردیم! کد سفارش لطفا!

سلام خسته نباشید ربات شما فقط معدن میزنه؟ و چجوریه یه توضیح بدین بی زحمت
پاسخ:
سلام
در پست بطور کامل توضیح داده شده.
میتونید هم برای معدن و هم برای ماموریت استفاده کنید.
ممنون برای من بدون روت شد  تونستم بدون روت استفاده کنم

سلام این روبات روی کامپیوتر با شبیه ساز ممو اجرا میشه؟
پاسخ:
سلام
بله! احتمالا!
سلام ببخشید رباتی برای معدن با گوشیه بدونه روت هم دارین؟
پاسخ:
سلام
خیر تمامی رباتها نیازمند روت هستند.
من نسخه ۳.۷.۳.۰ رو نصب کردم. جدیدتر اومده..؟
فرق این نسخه با v۳.۷.۳.۰ چیه..؟ ممکنه اونو نصب کنم مشکل حل شه...
اگه ممکنه چند تا ربات معتبر دیگه که امتحانشونو پس دادن معرفی کنید...

خیلی ممنون که وقت میذارید و سوالا و درخواستامونو پاسخ میدید...
پاسخ:
سلام
-اطلاعی نداریم میتونید تو گوگل سرچ کنید و ببینید جدید ترین نسخه چه نسخه ای هست.
-v یعنی ورژن یا همون نسخه به فارسی و تفاوتی نداره!
-میتونید از ریپیت تاچ استفاده کنید.
موفق باشید.
از کامپیوتر و با نرم افزار nox که خودتون گذاشتین...
پاسخ:
سلام
نسخه جدید نرمافزار رو دانلود کنید ممکنه مشکلتون حل بشه.
همچنین میتونید ربات های دیگم استفاده کنید.....
سلام.
من همه کارایی که گفته بودین رو انجام دادم.. حرکت ها رو ضیط هم کردم ولی وقتی میگم اجرا کنه کارت انتخاب نمیکنه.. هی صفحه کارتام ورق میخوره..
دکمه حمله هم زده میشه اما حمله ای انجام نمیشه.. حتی اون اخطاری که میگه شما هیچ کارتی انتخاب نکردین رو هم برام نمایش نمیده..
در ضمن با سرعت های و مدت زمان های مختلف هم امتحان کردم ولی بازم نتیجه ای نگرفتم.....
باید چه کار کنم؟
ممنون
پاسخ:
سلام
از چه دستگاهی استفاده میکنید؟
این برنامه الان جواب نمیده چون کد امنیتی هست 
پاسخ:
سلام
سوال امنیتی وقتی که این مطلب منتشر شد هم بود :/

سلام.خسته نباشی.من دوتا سوال دارم یک بایدبازی باز باشه تا کار کنه یا صفحه هم خاموش شه طوری نیس دو تا چند ساعت به کاره و هرچند وقت باید بری سرش. ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
سلام
بله باید بازی اجرا باشه و همچنین صفحه هم روشن باشه!
نیازی به سر زدن نیست!
میتونید از کامپیوتر استفاده کنید که نسبت به موبایل خیلی بهتره!
میشه بگید چکار کنم
پاسخ:
سلام
چیرو چیکار کنید؟
من بستن تبلیغ رو زدم لینک رو دانلود کردم میگه باز کردن فایل امکان پذیر نیست حالا چیکار کنم لطفا رسیدگی شود
پاسخ:
سلام
فایل تست شده و مشکلی نداره!
دوباره دانلود کنید ببینید باز میشه یا نه اگه نشد مشکل از دستگاهتونه.
سلام من نمیتونم ابن برنامه رو دانلود کنم میره تو سایت اپیزو و اونجا دکمه ی دانلود نداره باید چیکار کنم خواهش میکنم رسیدگی بشه به این موضوع
پاسخ:
سلام
بعد از کلیک بر روی لینک در صفحه جدید بر روی رد کردن تبلیغ در بالا یا وسط صفحه کلیک کنید.
ببخشید من این رباتو ریختم تو بلواستکس کار هم میکنه ولی وقتی حرکاتو سیو کردم  وقتی اجرا می کنم هیچ کاری نمی کنه
پاسخ:
سلام
از دامی اسپرایت استفاده کنید.
لیکن کو ؟؟؟؟.....
پاسخ:
در پست موجوده که!
عالیه خیلی ممنون برا من هیچ مشکلی نداره تو یک روز کلی پیشرفت داشتم فقط یک سوال داشتم ایا در اپدیت های اینده میشه سرعت اونو بالاتر برد. و چجوری میشه از dumy sprit برای فروت کرفت استفاده کرد
پاسخ:
سلام
اطلاعی نداریم.
آموزشش در سایت موجوده.
سلام . ببخشید ایا رباتی اومده که به جمع و تفریق جواب بده؟؟! اخه هنوز بر نداشتن سوالو و نمیشه که بگذاریم خودش کار را تا چند ساعت انجام دهد لطفا چواب دهید . بسیار متشکرم از سایت خوبتون

پاسخ:
سلام
در آینده ای نه چندان دور یک ربات با امکان گذشتن از سوال امنیتی فروت کرفت در سایت قرار میگیره!
منتظر باشید...
سلام داداش تررروخدا کمکم کن من رفتم تو بازی از اول شروع شد بعد زدم رو جیمیل نرفت منم لول ۲۱۲ هستم هر چه قدر میزنم به ره اون اکانت نمیره ههییی میره به یه اکانت لول ۲چچچییککار کنم انگار جیمیلم دیگه مال یه اکانت ۲۱۲ نیست مال یه اکانت لول ۲ چچچیییککار کنم تروخدا کمکم کن
پاسخ:
سلام
به پشتیبان فروت پیام بدید.
سلام میشه کمک کنید اگه میشه بگید مم اپل دارم همچین چیزی برای اپل هست و اون ربات جمع و تفریق رو هم اگه میشه بزارید

پاسخ:
سلام
بله باید باشه کافیه تو گوگل سرچ کنید برنامه ضبط تاچ برای ios یا همچین چیزی!

دیگه فک نکنم نیازی به اون ربات بشه چون بازی برای اینکه سطح بازیکنان افزایش پیدا کنه و طلایی که برای ساخت معجون نیازه نیز افزایش پیدا کنه تا بازیکنان مجبور بشن برای جهش قهرمان طلا بخرند اون سوال رو تقریبا برداشته چون الان در جواب اون سوال هر چیزی رو بنویسی قبول میکنه!
با گوشی دان کردم ولی مینویسه فایل باز نمیشود موقع نصب







رو چه اندرویدی کار میکنه
پاسخ:
سلام
اگه کار نمیکنه از ربات دیگه استفاده کنید!
رو اندروید2.3 به بالا اجرا میشه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
داداش میای یه وبلاگ ** ** ** ***** **** ** ****** ***** **** *** ***** ** ** **** **** ******* **** ** ** *** میای با هم همکاری کنیم؟
باتشکر
پاسخ:
سلام
جهت همکاری به ایمیل دریافتی پاسخ دهید.
ye.javoone.tanha@gmail.com
سلام من ماموریت بیست تا میرم بعد بیست تا مینویسه پلینگ فینیشد تکرار رو ۹۹۹۹۹تا گذاشتم چرا بینهایت تکرار نمیکنه
پاسخ:
سلام
از ریپیت تاچ یا دامی اسپریت استفاده کنید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ** *** *** ** ** ****** **** **** * **** **** ** ***** **** **** ** ** ******* **** * ** ***** **** ** **** **** * ** ** **** ** **** ****** ** **** **** ** **** ** *** ** *** ** ** ***** *** ***** ** ***** **** ** ***** ** ** **** **** ** **** ** ***** ******* ** **** *** **** ** **** **** *** ** ***** ** **** ***** ****** *** * **** ** ****** ** *** *** **** ** ** ******* ***** **** *** *** **** * ** **** **** ** *******
***********************
پاسخ:
تبلیغ ممنوع
داداش من یه سوال دارم. جدیدا فروت کرفت یه سوال میاره وسط ماموریت یعنی وقتی کمی ماموریت میری یه سوال میاد که دو عدد میده یا باید ضربشو یا جمع و یا منهاشو بنویسیم که این ربات اینکارو نمیکنه و نمیتونه ادامه بده میشه برای این یه راه حلی بدین.
پاسخ:
راه حلی وجود نداره.
داداش تو رو خدا زود جواب بده من nox app رو نصب کردم روت نمیشه اما بلوستک روت میشه ولی بلوستک کم و زیاد کردنصدا نداره قطع شدن صدا داره فقط داداش تو رو خدازود جواب بده چکار کنم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز شبیه ساز nox که خیلی راحت روت میشه آموزشش هم گذاشتیم!
با سلام

اگه میشه یه ربات در مورد خوردکار برداشتن پول از معدن وقتی در بازی نیستیم هم بزارین

با تشکر
پاسخ:
سلام
از دامی اسپریت میشه به این عنوانم استفاده کرد!
سلام خسته نباشید. من وقتی میرم توی بازی برای اوردن منو صدای بازی رو کم میکنم ولی بازم منو نمیاد لطفا زودتر جواب بدید.ممنون

پاسخ:
با سلام
از داخل تنظیمات میتوید کلیکدی رو که برای اوردن منو هست تغییر بدید
سلام. براى سیستم عامل ios ربات نداره؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
چون بنده ios ندارم اطلاعی ندارم! اما اگر برنامه ای باشه که تاچ ها رو ضبط و تکرار کنه میشه ازش استفاده کرد!
با سلام.هشدار:از رباط اصلا استفاده نکنید..تیم فروت کرفت یه برنامه ای طراحی کرده که کسایی که مشکوک میزنن (یعنی اونایی که از رباط استفاده میکنن) رو شناسایی میکنه و معلقشون میکنه‌ از من گفتن بود استفاده نکنید.
سلام,عزیز این که کار نمیکنه فقط رکورد میکنه.. اصلا اجرا نمیکنه چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
از دامی اسپریت استفاده کنید!
 سلام رباتو گرفتم وقتی رکورد کردم استارتو میزنم هیچی نمیشه چرا ؟ دقیقا مثل فیلم کردم گوشیم هم روته ...
پاسخ:
سلام 
دوباره امتحان کنید! 

سلام . خوبید انشااللله حالتون خوب باشه ..ببخشید نتونستم به ساییتون سر بزنم چون یه اتفاق بدی برام افتاد .. یکی وارد اکانتم  شده توسط یه  برنامه که نصب کردم و تروجان بوده و کل کارتامو فروخته .. و پولشو هم خرج کرده .. فروتم که خیلی خپب میدونید عمرا کارت پس بده ..حدود دو سه روزی میشه این اتفاق افتاده .. سوالی چیزی دارید ازم بپرسید  تا وقتی اومدم سایت بهتون جواب بدم  هر روز یه سر میام 
پاسخ:
سلام
ممنون,متاسفم :( 
سلام
میخواستم یه برنامه با اسم
ترفندهای فروت کرفت بسازم که قیمتشو بزارم 1000 میخواستم ببینم اگه بسازم کسی دانلود میکنه؟
یعنی موفق هست؟
پاسخ:
سلام
نمیدونم :|
خب نمیتونید بگیرید ازش رباترو آخه دیگه اینطوری گوشی رو میزاری کنار پول جمع میکنه ولی با هیرو ماکرو کد امنیتیو جواب نمیده باید خودم بزنم 
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز ما که نمیتونیم کسی رو مجبور کنیم!
هنوز از صحتشم مطمئن نیستم که حقیقت داره یا نه!
سلام میشه اون ربات جمع و تفریق کن رو بزارید با تشکر
پاسخ:
با سلام
اون ربات رو یکی از کاربران در موردش حرفایی زدن ما هم نداریم! از صحت راست بودنشم اطلاعی نداریم!
زیادم امتاهان کردم اما نشد اشکال از کجاس نمیفهمم اصلا ماموریت نمیزنه چپ . راست میره فقظ

پاسخ:
باسلام
بنده هم نمیدونم تا حالا کسی این مشکل رو نداشته بود میتونید از ربات قبلی استفاده کنید!
سلام.
ممنون از سایت خوبتون. اقا اسماعیل خسته نباشین.خدا قوت .
این ربات ها نکات منفی خیلی زیتدی داره که نمیخوام در موردش بگم فقط یکیش :
بعد از چند تا ماموریت بازی یه پیغام میده که کد امنیتی یا یه چیزی که ربات نمیتونه بزنه رو وارد کنید .اون موقع میخواین چی کار کنین؟؟؟
پاسخ:
با سلام
این مشکل وجود داره اما بازم بهتر از اینه که خودت بازی کنی :)
سلام.آقا اسماعیل خسته نباشین. خدا قوت.
وقتی بازی پیام ضد رباتی میده باید چیکار کنیم؟؟؟
بازی بعد اینکه شما چندتا ماموریت میزنین یه پیغام میده مثلا میپرسه 2+3=؟
تون موثع چیکار کنیم؟؟تازه تو همین فیلم آموزشی نشون یه جا نرم افزار اشتباه کرد پیغام انتخاب نکردن کارت داد .اگه طرف خودش نبود دیگه متوقف میشد.
ماموریت وقتی ده بار پشت سرهم میزنی غولش میاد که تجربه و پول بیشتری میده.وقتی میخواد بیاد یه مقدار بیشتر زمان میبره.ربات این زمان بندی های خاص رو نمیفهمه.

یه چیز دیگه اگه نت ضعیف بشه یه مقدار دیر تر ماموریت انجام میشه و باعث اختلال و عدم انجام و به هم ریختن عمل متناوب ماموریت  میشه.
هم چنین اگه یه لحظه نت قطع شه بازی یه پیغام مبنی بر نبود نت میده و ربات چون نمیتونه دکمه اوکی یا باشه رو بزنه  از کار می افته !!!!
ممنون میشم جواب بدین.


با تشکر.
پاسخ:
با سلام
ابنکه بازی سوال میپرسه رو نمیشه کاریش کرد!
اما اونجا که میگید پیغام انتخاب نکردن کارت رو میده ما از عمد اون رو تو فیلم گذاشتیم! شما باید یبار کارت انتخاب نکنید و سپس حمله رو بزنید وقتی با پیغام روبرو شدید محل تقریبه دکمه باشه رو به ذهن بسپارید بعد وقتی خواستید شروع به ضبط با ربات کنید برای انتخاب کارت همون مکانی رو که دکمه باشه قرار میگیره انتخاب کنید!
به همین راحتی!
داش من همه کارارو دروست کردم اما وقتی میزنم که خودکار ماموریت بزنه نمیزنه چیکار کنم

پاسخ:
با سلام
حتما یجا اشتباه عمل کردید دوباره امتحان کنید!
سلام لطفا هک های دیگری از بازی فروت کرفت بزارید
پاسخ:
با سلام
بزودی...
باسلام تواون هم این امکان نیست؟؟
پاسخ:
با سلام
خیر!
باسلام تواون یکی ى نوشته hack چی تواون هست من دانش کنم؟؟؟
پاسخ:
با سلام
اون پست هم یه رباته میتونید  دانلودش کنید! اما این ربات امکانات بیشتری داره! 
باسلام دستتون دردنکنه میشه فقط بگیدچجوری بایدربات روخودکارگذاشت من ازویدیوهمه کارهاروانجام داد فقط نمیدونم چجوری بایدربات روخودکارگذاشت وزمانی که نیستی وکامپیوتردردسترس نیست چجوری بایدخودکارگذاشت
پاسخ:
با سلام 
امکان مورد نظر شما وجود ندارد! اما میتونید همیشه روشن بزارید:) 
اقا اسماعیل رو بلو استک هم کار میکنه اینو مطمئنم .. ولی نه اون نسخه.. نسخه ای که خودم دارم کار میکنه.  اون رباط جمع و تفریق هم میخواستم قرار بدم ولی به خاطر دوستم و چندتا دلیل دیگه قرار نمیدم... انقدر هم گیر ندین چرا کار نمیکنه .شاید. اشکال از گوشیتون و یا کامپیوترتون باشه .. 
پاسخ:
oK! 
سلام خوبید. میخواهید با یه رباط کار کنیدا.ببین چه میکنید به خدا.من خودم دارم استفاده میکنم. تو ساعت طلایی۱۰میل درمیاره. واقعا که من خودم بدون اموزش روش کار باهاشو یاد گرفتم . اون دامبی اسپیریت ساعت به زورررر۴۰۰کا اونم شاید دربیا ره ولی این  بهترینه .‌اونایی که میگن به درد نمیخوره بلد نیستن کار کنن روی بلو استک هم جواب میده البته اون نسخه ای که دسته من هست..اونی سوال هارو جواب  میده و سریع تر از این رباطه رو نمیزارم...  چون مال دوستمه و فقط من و اون ازش استفاده میکنیم. .. 
باسلام 
دست شمادردنکنه وخسته نباشیدازاین همه راهنمایی که بمن کردید
پاسخ:
:) 
باسلام این ربات رومیشه توکامپیوتردرست کرد؟؟
پاسخ:
با سلام
دوست عزیز چند بار بگم!
اون شبیه ساز nox رو دانلود و نصب کنید روی سیستمتون نه بلواستکس رو!
بعدم طبق ویدیو عمل کنید همه چیز واضح و روشنه!
سلام.چند روزه وقتی میرم ماموریت مدام سوال ضرب و تقسیم برام میاد.حداقل هر ۱دقیقه ازم سوال میپرسه.لطفا کمکم کنین.قبلا اینجوری نبود برام
پاسخ:
با سلام
بازی به هر کاری که مدام انجام بشه حساسه شاید زیاد و پیوسته ماموریت میرید!
با این حال یه بازی بازی روپاک کنید و دوباره نصب کنید! ممکن رفع بشه اما اگه بازم مشکل باقی بود به ایمیل پشتیبان بازی پیام بدید!
سلام آقا حسین راسش با این برنامه اصلا حال نکردیم دامی اسپیریت بهتر بود میشه خاهشا روباتی که گفتید جواب سوال را میدهد در اینجا بگذارید؟
پاسخ:
با سلام
این برنامه خیلی بهتر از دامی اسپریت هست! نمیدونم شما چرا خوشتون نیومده:؟ :/

بنده نگفتم یکی از دوستان گفتند!
سلام آقا اسماعیل مرسی از راهنمایی های شما!چه جوری میشه فایل های قدیمی رو ک ساختم پاک کنم؟و یا برای هرکدام چ جوریی اسم بزارم؟
پاسخ:
با سلام
بنده هم هنوز نتونستم برای اینکار راهی پیدا کنم!
سلام من اینکار رو کردم بخام رو بازی اجرا شه چه گرینه ایی بزنم؟ و چ جوریی سرعت رو بهش بگم با اون سرعت انجام بده؟ 
پاسخ:
با سلام
ابتدا ربات رو فعال کنید و سپس وارد بازی بشید و به ساختمان ماموریت برید و  کم کردن صدا رو بزنید شروع کنید به ماموریت رفتن (برای اینکه اگه کارتی رو انتخاب نکرد گزینه باشه رو بزنه و به ماموریت رفتن ادامه بده وقتی میخواید کارتی رو انتخاب کنید همونجایی رو لمس کنید که وقتی کارتی رو انتخاب نمیکنید هشدار میده و نوشته باشه! طبق ویدیو) بعد از اینکه چند تا ماموریت رفتید  کم کردن صدا رو فشار بدید تا ضبط متوقف بشه و بعد دوباره کم کردن صدا رو بزنید تا منو ربات ظاهر بشه و بعد اونی که ضبط کردید رو انتخاب کنید بعدم میتونید میزان تکرار, سرعت و... رو مشخص کنید!
سلام ببخشید من گوشیم روت هست با دامی اسپیریت کارمیکردم اسون بود. اما من با این برنامه جدید اصلا نمی‌توانم کارکنم کلیپ هم دیدم میشه ی کلیپ برای گوشی بگذارید تا ماهم متوجه شیم؟ 
پاسخ:
با سلام
ابتدا وارد برنامه بشید و استارت رو بزنید سپس برای اینکه منوی ضبط کردن باز بشه باید کلید کم کردن صدا رو فشار بدید و گزینه record رو بزنید و شروع به ضبط کردن بکنید و برای متوقف کردن عمل ضبط هم دوباره کم کردن صدا رو فشار بدید!
(با گوشی که اگه بگیریم هیچی دستگیر کسی نمیشه!)
چرا من هرکاری میکنم گوشیم روت نمیشه؟؟؟
روش دیگه ای ارایه نمیدین؟
پاسخ:
با سلام
بدید بیرون براتون روت کنند!

با توجه به اینکه این نرم افزار بر روی بلواستکس اجرا نمیشود! و شاید دوستانی هم دستگاه اندرویدی نداشته باشند و یا نمیخواهند و یا نمیتوانند دستگاهشان را روت کنند برای آموزش استفاده از این ربات در کامپیوتر به لینک زیر مراجعه کنید!

کلــــــــــــــــــــــــیک کـــــنــیـــــــــــد


بر گرفته شده از: fruitbaz.blog.ir
لینک دانلود درست نیست

پاسخ:
با سلام 
اینکه لینک دانلود نیست!  لینک دانلود بالاتره! 
خواهش میکنم اقا اسماعیل ..وظیفه بود.. به. امید پیشرفت همه ی فروتی های عزیز
پاسخ:
❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
>